Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ پتروشیمی آریا در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۶۱هزارتن محصولات پتروشیمی تولید کرد که این مقدار نسبت به اسفند ماه سال ۹۹، رشد سه درصدی را تجربه کرده است. با این وجود مقدار تولید این شرکت نسبت به فرودین ماه همان سال گذشته ۹درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدار فروش پتروشیمی آریا در نخستین ماه سال جاری با ۲۷درصد افت نسبت به ماه گذشته به ۷۵هزار تن رسید. همچنین این رقم نسبت به فروردین ماه ۹۹، ۱۴درصد کاهش یافته است. به این ترتیب پتروشیمی آریا از فروش محصولات خود در فروردین ماه حدود هزار و ۷۵۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد. علی‌رغم اینکه این رقم نسبت به اسفند ماه سال گذشته حدود ۳۲درصد کاهش یافته اما نسبت به فروردین ماه ۹۹ رشدی ۱۴۰درصدی را ثبت کرده است. از میان محصولات پتروشیمی آریا، مبلغ فروش پلی اتیلن سبک تولیدی این شرکت در فروردین ماه به ۷۲۱میلیارد تومان رسید و ۴۱درصد از فروش پتروشیمی آریا را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است در فروردین ماه نرخ فروش اتیلن و پلی اتیلن‌های تولیدی آریا ساسول رشدهای اندکی را ثبت کردند و نرخ سی تری پلاس هفت درصد کاهش یافت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین هر مشمول سهام عدالت در هر استان چقدر دارایی دارد؟ مروری به عملکرد بورس در هفته اول اردیبهشت۱۴۰۰ حمایت رانتی در برابر حمایت اصولی از بازار سرمایه بازدهی منفی همه بازار‌ها به جز بورس / زیان بازارها طی پنج هفته متوالی در هفته‌ای که گذشت چه بر سر بورس تهران آمد؟ / مهم‌ترین اخبار بورسی این هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس فروردین ماه پتروشیمی آریا ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران

معاملات خرید مسکن در اولین ماه از سال جدید، با قیمت‌های پایان سال گذشته، انجام شد. روز گذشته، بانک مرکزی با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه، میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده در این ماه را ۸۱ میلیون و۶۳۰‌هزار تومان اعلام کرد. این میزان تنها ۰.۲درصد از متوسط قیمت مسکن در اسفند ۱۴۰۲ بیشتر است و عملا به معنای ثبات قیمت مسکن در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند پارسال است.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ قیمت هر مترمربع مسکن در فروردین امسال به روایت بانک مرکزی ۲۲.۹‌درصد نسبت به فروردین ۱۴۰۲ رشد داشته است.

در فروردین ماه همچنین ۱۵۰۸ فقره معامله خرید آپارتمان در شهر تهران انجام شد که این میزان نسبت به معاملات اسفند ۱۴۰۲ افت ۷۵.۶ درصدی و نسبت به فروردین سال قبل کاهش ۱۴.۲ درصدی داشته است. در جدول مشخصات و بهای پیشنهادی تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق ۲۲ گانه شهر تهران درج شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • چرا تولید خودروسازان در فروردین ۱۴۰۳ کاهش یافت؟
  • قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد