Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:53:34 GMT

رایزنی غیررسمی ۱+۴ با هیات آمریکایی درباره برجام

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۹۵۵

رایزنی غیررسمی ۱+۴ با هیات آمریکایی درباره برجام

نماینده روسیه از رایزنی اعضای برجام (۱+۴) با هیات آمریکایی در وین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، میخایل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: «مشارکت کنندگان برجام امروز رایزنی غیررسمی با هیات آمریکایی در گفت‌وگوها برای احیای توافق هسته‌ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نماینده روسیه در ادامه تصریح کرد که در این نشست هیات ایرانی حاضر نبود.

در همین حال، صبح امروز دیداری نسبتا مفصل و طولانی میان سید عباس عراقچی رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایرانی و میخائیل اولیانوف رئیس هیأت روسی در وین، برگزار شد.

در این نشست دو هیأت به هماهنگی مجدد مواضع خود پرداخته و بر ضرورت استمرار نزدیکی مواضع دو کشور تصریح کردند.

طرف روسی همچنین بار دیگر بر حمایت خود از توافق هسته‌ای و لزوم رفع تحریم‌های ایران از سوی آمریکا، تأکید کرد.

قرار است نشست کمیسیون مشترک تا ساعاتی دیگر برای بررسی نتیجه کار گروه‌های کارشناسی، برگزار شود.  پس از این جلسه هیأت‌های مذاکره‌کننده به پایتخت‌ها باز می گردند.

در روزهای گذشته کارگروه‌ها و هیأت‌ها با برگزاری جلسات فشرده به بحث‌ و بررسی در خصوص متون پرداخته‌اند.

نشست روسای هیأت‌های ایران و روسیه در آستانه نشست کمیسیون برجامنشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می‌شود/ هیا‌ت‌ها به پایتخت‌ها باز می‌گردندپوتین: امیدواریم برجام تحت همان چارچوب قبلی احیا شوددیپلمات روس: ایران شریک ما در برجام است/عملکرد تهران برای ما اهمیت دارد


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد