Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@13:51:07 GMT

صدای پرسپولیسی‌ها درآمد؛ شرایط خاط و عجیب سرخ‌پوشان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۰۶۶

صدای پرسپولیسی‌ها درآمد؛ شرایط خاط و عجیب سرخ‌پوشان

رسپولیس پس از بازگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط خاص کشور هند، با دستور وزارت بهداشت در هتل آکادمی در قرنطینه به سر می‌برند.

پرسپولیسی‌ها که حدود سه هفته شرایط ویژه‌ای را در کشور هند پشت سر گذاشتند تا مشخص شدن پاسخ دو تست کرونای خود اجازه تمرین ندارند و بنابر اعلام پزشک باشگاه، بازیکنان احتمالا از روز سه‌شنبه در اختیار کادرفنی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط سعید آقایی و چند بازیکن جوان دیگر پرسپولیس نیز که در سفر به هند این تیم را همراهی نکردند، مشخص نیست به دلیل قرنطینه اعضای تیم چه زمانی می‌توانند به تمرینات سرخپوشان اضافه شوند.

طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس باید روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود به مصاف سپاهان برود، موضوعی که به شدت مورد اعتراض کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته و مدیران این باشگاه معتقدند با توجه به شرایط جدید سرخپوشان، باید برنامه مسابقات این تیم از سوی سازمان لیگ تغییر کند.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ انجام شده و سرخپوشان منتظر تصمیم جدید سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی مسابقات این تیم هستند.

پزشک پرسپولیس امروز در این باره گفته بود: جواب تست اول ما هنوز اعلام نشده است. تست دوم را هم روز دوشنبه پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم جواب آن روز سه شنبه حاضر شود که پس از آن بازیکنان می‌توانند به تمرینات بازگردند. منتظر جواب تست دوم خواهیم بود و احتمالاً پس از آن بازیکنان می‌توانند در اختیار کادر فنی باشد. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی حیف شد. ما اصلا باید قهرمان این لیگ می‌شدیم. نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ‌مان را محکم‌تر برگزار کنیم و هم بازی‌های جام حذفی را که خیلی مهم است و مسابقات سختی خواهد بود.

او در خصوص عملکرد خود در این دیدار عنوان کرد: همه می‌دانند بازی حساسی بود. من هم صد خودم را گذاشتم. امروز به من وظایف دفاعی‌تر داده بودند و نتوانستم زیاد از شوت‌هایم استفاده کنم و موقعیت‌سازی کنم، ولی در کار دفاعی از خودم راضی بودم.

ویدئو: 331649

نورافکن درباره استوری جنجالی که پیش از بازی منتشر کرد، توضیح داد: من هر چه می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود. هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، به شخص و جای دیگری نسبت می‌دهند. واقعا قصدی نبود. آن عکس را دوست داشتم. واقعا به ببر علاقه دارم.

بازیکن سپاهان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او گفت: آنها هم جزوی از مردم هستند. چه کار کنم؟ شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را روی من خالی می‌کنند.

او همچنین درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ عنوان کرد: در لیگ برتر مقداری فاصله برایمان ایجاد شد. ما بازی پیکان را خیلی ساده از دست دادیم، برابر نساجی خیلی ساده سه امتیاز را از دست دادیم، صنعت نفت هم همینطور. ۸ امتیاز راحت در این ۵-۶ هفته از دست دادیم که‌ اگر آنها را داشتیم، شرایط تغییر می‌کرد اما از اول فصل واقعا اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

نورافکن افزود: شما هم رسانه‌هایی هستید که مطمئنا باید از استقلال و پرسپولیس دفاع کنید و من اینها را می‌دانم و هیچ خرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود، ولی اگر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، سپاهان واقعا یکی دو سال است قهرمان لیگ است. با این حال باز هم همه مردم می‌دانند که استقلال و پرسپولیس باید از سوی خبرنگاران و دولت‌مان حمایت شود و این یک واقعیت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اخراج امید عالیشاه درست بود، گفت: ربطی به من ندارد.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟