Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی آل کثیر با ۲ گلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ثمر رساند در رده پنجم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس در بازی های آسیایی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان لیگ ایران در سید یک فصل جدید رقابت های آسیایی قرار گرفت و همین موضوع باعث شد سرخ پوشان در گروه متعادلی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی ۵ بازی از ۶ دیدار مرحله گروهی را بردند تا مقتدرانه به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند.

با توجه به عملکرد نه چندان خوب مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول خیلی از هواداران این تیم نگران گلزنی خط حمله بودند ولی در طول بازی های مرحله مقدماتی دیدیم مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مجموعا ۶ گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند. شهریار مغانلو بدون شک یکی از بهترین های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و توانست ۴ گل در این بازی ها بزند. با این حال در جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در بازی های آسیایی هنوز پایین تر از زوج خودت در خط حمله سرخ پوشان است.

عیسی فصل گذشته نقش تعیین کننده ای در صعود پرسپولیس به فینال داشت و ۴ گل به ثمر رساند. آل کثیر در بازی های این فصل هم دو بار موفق به گلزنی شد تا با ۶ گل زده بالاتر از ستاره هایی مثل مجتبی محرمی، مهدی مهدوی کیا،سید جلال حسینی، خداداد عزیزی، شجاع خلیل زاده و ایمون زاید قرار بگیرد.

آل کثیر در این فهرست با ۶ گل زده به رده پنجم بهترین گلزنان آسیایی پرسپولیس صعود کرد و  فقط یک گل با گادوین منشا ۷ گله فاصله دارد. گفتنی است فرشاد پیوس گلزن تکرار نشدنی پرسپولیس با ۱۱ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ رقابت های آسیایی به حساب می آید. علی کریمی و علی علیپور با ۱۰ و مهدی طارمی هم با ۸ گل زده در رتبه های بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • پرسپولیس حذف شد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا