Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:17:46 GMT

۲ کشته و یک مجروح حاصل تصادف در محور یاسوج به لردگان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۴۸۵

۲ کشته و یک مجروح حاصل تصادف در محور یاسوج به لردگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "سیدغلامعلی نوربخش" گفت:   در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور اصلی یاسوج به لردگان به مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰، بلافاصله تیم گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده ولوو بدلیل تجاوز به چپ از محور راه ناشی از بی موالاتی راننده، با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و یک سرنشین پراید در صحنه تصادف فوت کرده و دیگر سرنشین پراید نیز مصدوم و بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ "نوربخش" در خاتمه از رانندگان درخواست کرد که در هنگام رانندگی با رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی، از تکرار چنین حوادث دلخراشی جلوگیری نمایند.

48

کد خبر 1510403

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس