Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:04:50 GMT

صید ماهیان استخوانی در گلستان ۲۳ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۶۶۵

صید ماهیان استخوانی در گلستان ۲۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یحیایی در جلسه تخصصی کمیته علمی آمار صید سازمان شیلات ایران اظهارکرد: در فصل صید سال ۱۴۰۰-۹۹، صیادان گلستانی توانستند هزار و ۵۲ تن انواع ماهیان استخوانی از جمله سفید، کفال، کپور و غیره را از آب های استان صید کنند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری استان گلستان گفت: این آمار نسبت به سال گذشته که میزان صید ۸۵۲ تن بوده، ۲۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گونه کپور نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: در این فصل، ۴۷۴ تن ماهی کپور از آب های استان صید شد که با توجه به صید ۱۰۷ تنی این ماهی در فصل صید گذشته، ۳۴۳ درصد افزایش صید را در این گونه شاهد بوده ایم.

یحیایی در پایان با اشاره به آمار صید دیگر گونه های ماهیان استخوانی افزود: دراین فصل ۷۰ تن ماهی سفید، ۴۶۸ تن ماهی کفال، ۱۹ تن ماهی کلمه، ۱۹ تن شگ ماهی و ۵.۱ تن سایر گونه ها از آب های استان صید شده است.

کد خبر 5202030

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل شیلات گلستان صید ماهی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه همدان تن ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر

 آمار شهدای حملات مستمر اسرائیل به نوار غزه به ۳۴٫۴۸۸ نفر و آمار مجروحان به ۷۷٫۶۴۳ نفر رسید.

به گزارش تسنیم؛ اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار گروهی علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه شد که به شهادت ۳۴ نفر و زخمی شدن ۶۸ نفر منجر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • (تصاویر) شگفت‌انگیزترین اکتشافات در دل دریاها؛ از خوک باربی تا مارماهی کور ژلاتینی
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟