Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتوری ها برای دومین بار در تاریخ خود موفق به صعود از مرحله گروهی شدند.

به گزارش طرفداری، تی تی ها که پس از پیروزی دو گله مقابل الشارجه امارات، منتظر نتایج بازی های دیشب برای مشخص شدن تکلیف صعود یا حذف شان بودند، با باخت الهلال مقابل شباب الاهلی امارات به مرحله بعدی صعود کردند. این برای دومین بار است که تراکتور بین هشت تیم برتر منطقه غرب آسیا جای می گیرد و پیش از این سرخ ها فقط یک بار موفق به صعود از مرحله گروهی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری ها در سال ۲۰۱۶ و تحت هدایت امیر قلعه نویی موفق شدند در حضور الهلال، پاختاکور و الجزیره امارات با ۱۲ امتیاز و به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنند. شاگردان قلعه نویی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل النصر امارات قرار گرفتند. بازی رفت دو تیم در امارات با پیروزی ۴-۱ تیم میزبان به پایان رسید؛ در بازی برگشت تراکتوری ها تا آستانه ثبت یک کامبک بزرگ پیش رفتند اما این دیدار در نهایت با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید و شاگردان قلعه نویی از گردونه رقابت ها حذف شدند.

تی تی ها حالا برای دومین بار به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاه راه پیدا کرده اند و این بار می توانند اهداف بزرگ تری را پیش روی خود ببیند. حریف تراکتور در این مرحله النصر عربستان خواهد بود.

بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزار خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی تراکتور و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و فولاد امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و فولاد

لیگ برتر ایران (فولاد - تراکتور) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 751003

دیگر خبرها

  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود