Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:32:10 GMT

ساخت فاز سوم موزه دفاع مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۰۴۳

ساخت فاز سوم موزه دفاع مازندران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بعدازظهر شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این پروژه را بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور عنوان کرد که در ساری در دست احداث است و افزود: هدف از احداث فاز سه مرکز فرهنگی نشان دادن مقاومت و پایداری مازندرانی‌ها در گذر تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه نمادهای تاریخی ۲۲ شهرستان استان مازندران در این مرکز جانمایی می‌شود، گفت: شهرداری ساری مجری ساخت فاز سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که امروز با عنوان (پارک پایداری) در حدود ۶ هکتار کلنگ‌زنی شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری در احداث این مرکز افزود: مشارکت شهرداری‌های استان نیز در احداث این پروژه تاریخی ضرورت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: ورودی پارک پایداری با ۴۰ متر غار تاریخی «هوتو» آغاز می‌شود و آثار و نماد برجستگی‌های تاریخی مقاومت مردم مازندران در این مکان به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار ملکی افزود: مردم دیار علویان در آینده شاهد المان‌ها و نماد رشادت‌های مردم مازندران در گذر تاریخ خواهند بود.

کد خبر 5202070

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه همدان مرکز فرهنگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی

هم‌زمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میراث آریا، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 748660

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد