Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:28:24 GMT

«مهمان خدا» امسال برای اولین بار زنده روی آنتن رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۰۴۵

«مهمان خدا» امسال برای اولین بار زنده روی آنتن رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «مهمان خدا» که از برنامه های معروف سحرگاه های ماه مبارک رمضان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود امسال برای اولین بار به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) روی آنتن رفت.

این برنامه سحرگاهی با اجرای هادی صلح جو و با حضور کارشناسان مختلف از جمله حجج اسلام حسینی قمی، نظافت و راشد یزدی، ساعت ۲ و نیم بامداد از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناجات خوانی با نوای مطرح ترین مادحین کشور و همچنین تلاوت قرآن به صورت صوت زیبا و فصیح از بخش های مهم این برنامه است.

سید محمد رضا موسوی کیا مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در مورد این برنامه بیان کرد: تمام کارهای تولید و ضبط این برنامه و بسیاری از برنامه های ویژه ماه رمضان که در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود، توسط نیروهای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام می شود.

وی در پایان بیان کرد: حدود ۵۰ پرسنل و خادم مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در محل شبکه جهانی امام رضا (ع) واقع در صحن انقلاب حرم مطهر امام هشتم مستقر هستند.

کد خبر 5202014 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان حرم امام رضا ع فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه جام جم حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی اسکار شب قدر شبکه پنج سیما تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سریال ایرانی شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم

مردم ولایتمدار و شهیدپرور رفسنجان هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با به جا آوردن رسم میهمان‌نوازی، به استقبال شهید گمنام ۲۴ ساله رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، ۲۴ ساله بود، پیش از ورودش به فرودگاه کرمان مقدمات حضورش را در محلی مقابل حسینیه نخل که وعده‌گاه هیئت کربلا و عاشقان امام حسین (ع) بود، فراهم کرده بودند. طاق و گنبد هم حاضر شده بود تا مرکزی‌ترین نقطه شهر طلای سبز پذیرای میهمان شود.

در وصف میهمان‌نوازی رفسنجانی‌ها همین بس که با ورود شهید به کرمان، به پیشوازش در فرودگاه رفتند تا پس از حضور در مراسم قرائت دعای کمیل کوهبنان و انار، به رسم میزبانی در شهرهای کشکوئیه، شهربابک و روستای نوق پذیرایش باشند و در سالروز شهادت امام ششم (ع) رسم میهمان‌نوازی را با حضور پرشورشان به جا آورند.

اکنون از خاک‌سپاری شهید گمنام در رفسنجان سه روز می‌گذرد و آرامگاه شهید در خیابان امام خمینی (ره) در نزدیکی میدان حضرت ابراهیم (ع) مأمن هر رهگذری است که برای تمدید رسالت خود در زندگی به آرامش نیاز دارد؛ در ادامه گوشه‌ای از حضور باشکوه مردم رفسنجان در استقبال از شهید گمنام ۲۴ ساله را می‌بینید:

کد خبر 751364

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • ببینید | کَل‌کَل عجیب مجری تلویزیون با وزیر ورزش روی آنتن زنده
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات