Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی حـاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها  در نشست ویدئو کنفراس سراسری با بازرسان زندان‌های سراسر کشور با اشاره به جایگاه اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و نقش آن در پیشگیری از بروز اتفاقات گفت: شناساسی نقاط قوت مهمتر از شناسایی نقاط ضعف است و باید با شناخت کافی از مجموعه از بروز هرگونه مشکل پیشگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو نوع مراقبت داریم اظهار کرد: یک نوع مراقبت ایـن است که پس از اینکـه برای شخـص اتفاقی افتاد سراغ او برویم و یک نوع دیگر مراقبت این است که مـا توفیق داشتـه باشیم مراقبت و پیشگیری کنیم که کسی گرفتار نشود و از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: مأموریت اداره ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دارای اهمیت فوق العاده‌ای برای سازمان است. همکـاران مـا در بـازرسی باید بتوانند بـا تـدبیر، روشنگری، هشدار و آمـوزش ازبـروز لغـزش هـا پیشگیری کنند.

وی اظهار کرد: ملاک ارزیابی موفقیت ما باید این باشد که ما چقدر توانسته ایم از بروز اتفاقات و تخلفات و افتادن افراد جلوگیری کنیم نه اینکه چه تعداد را کشف می‌کنیم و انتظار این است که توفیقات ما به جای کشف نقاط ضعف، دربازرسی و شناسایی باشد.

حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازرسی باید حکم دیده بـان را داشتـه باشـد و از موضـع بالاتر به صورت دلسوزانه مسـائل را رصد و شناسایی کند. دربستر سامانه مشعل، ایرادات و اشکالات و نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران بدون واسطه منعکس می‌شود و همچنین خانواده مددجویان نیز امکان انتقال مشکلات برای آن‌ها فراهم است.

وی تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت و بستر سامانه مشعل جهت دریافت بازخورد اقدامات جهت ارتقاء عملکرد خود و مجموعه استفاده کنند و نباید به گزارش‌های مطرح شده درمشعل کم توجهی و بـی اعتنایی شود.

حاج محمدی در پایان بـا توجه به شیوع ویروس کرونا به موضوع اهمیت سلامت کارکنان و مددجـویان اشاره کرد و گفت: ما شرعاً و قانوناً موظفیم در رابطـه با سلامتی آن‌ها مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان محمدی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مازندران از برگزاری آزمون مصاحبه‌ای ارزیابی تخصصی و بررسی صلاحیت حرفه‌ای و عمومی متقاضیان فعالیت روانشناسی و مشاوره خبر داد.

او گفت: دی ماه سال گذشته براساس آزمون متقاضیان فعالیت کار روانشناسی و مشاوره ۲۷۱ نفر قبول شدند که امروز بعد از گذراندن آزمون مصاحبه ارزیابی تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برابر قانون گواهی و پروانه اشتغال می‌گیرند.

خان محمدی افزود: پذیرفته شدگان به عنوان روانشناس و مشاور در مجموعه‌های خصوصی و پزشکی و... فعالیت کاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران