Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سالمندان کشور گفت: شهرداری اصفهان همیشه در خدمات رسانی به سالمندان پیشرو بوده است و پروژه‌های مختلفی را در همین راستا انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسام‌الدین علامه امروز -شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه -۱۴۰۰ در آئین رونمایی از سایت تجربه سرا و تولیدات سالمندی اظهار کرد: از تلاش‌های شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا شهرداری اصفهان در این سال‌ها نشان داد که به فکر گروه‌های سالمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه تحقق شهر دوستدار سالمند افزود: فاز سوم این کار با همکاری صندوق ملل متحد در حال انجام است؛ این پروژه یک اقدام بین بخشی است که اصفهان در همین راستا باید نقشه راهی را تا شهریور ماه ترسیم کند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

علامه خاطرنشان کرد: جمعیت سالمندان در طول ۴۰ سال اخیر افزایش پیدا کرده است به طوری که تا ۲۳ سال آینده جمعیت سالمندان کشور به ۲۰ درصد خواهد رسید؛ در این راستا نیازمند بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌ها هستیم که یکی از این زیرساخت‌ها ایجاد محیط دوستدار سالمند است چرا که اگر زیرساخت‌ها مناسب نباشد این گروه دچار مشکل خواهد شد.

رئیس شورای سالمندان کشور تصریح کرد: امروزه شهر داده‌های باز و حکمرانی مردم در کشورهای توسعه یافته در حال پیشرفت است که در این بین ارتباطات و اطلاعات نقش مهمی دارد بنابراین باید در بحث هوشمندی فناوری اطلاعات را برای سالمندان در نظر بگیریم؛ باید از استارت آپ‌ها استفاده کنیم تا با استفاده از نیازسنجی سالمندان بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در شهرهای توسعه یافته موضوعات سالمندان بر دوش شهرداری‌ها است، ادامه داد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش رو داریم، افرادی که کاندید شده‌اند باید خدمات خود را در این راستا انجام دهند، البته شهرداری اصفهان همیشه در خدمات رسانی به سالمندان پیشرو بوده است و پروژه‌های مختلفی را در همین راستا انجام داده است.

علامه تاکید کرد: ایجاد شبکه‌های سالمند محوری باید مورد توجه قرار گیرد، البته در این راستا شبکه‌های سالمند محله محور با حضور ۷۰ درصدی سالمندان تشکیل شده است که هدف آن توسعه پایدار است بر این اساس نیازسنجی از این افراد برای ارائه خدمات انجام می‌شود.

کد خبر 490580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شهر دوستدار سالمند سالمندان سالمند شهرداری اصفهان رئیس شورای سالمندان کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی