Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@22:39:47 GMT

محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۱۵۷

محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم امامی طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی و تلاش‌هایتان در حوزه داوری این رشته در سالهای گذشته، بموجب این حکم از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه‌های فدراسیون و در جهت تربیت داوران مورد نیاز در مقاطع مختلف برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه‌های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.»

محمدابراهیم امامی از مسئولان باسابقه ورزش و از داوران بین المللی کشتی است که در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز قضاوت کرده و بیش از ۳۰ سال داور بین المللی کشتی بوده است. وی در سوابق کاری خود عناوینی چون رئیس کمیته داوران و رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی را نیز دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی پهلوانی فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی پهلوانی محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی