Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:54:49 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۱۱ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۳۱۷

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۱۱ +جدول

صندوق پالایش یکم، اولین روز معاملاتی هفته را قرمز به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۱.۰۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۳ هزار و ۱۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز صندوق پالایش یکم برخلاف روزهای معاملاتی هفته گذشته منفی آغاز بکارکرد و با صف فروش همراه بود و در پایان قرمزپوش به اتمام رسید و با کاهش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۲۹ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شپنا" از ۷ نماد پرتراکنش بازار بود.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۱.۹۷ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۵۷ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۲.۵۸ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲.۱۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۰۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۰۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار ریزش بورس بازار سرمایه بازار سهام سهام دولت صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه روز معاملاتی پالایش یکم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول