Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:12:27 GMT

اهداء بیش از ۱۱ تن برنج به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۴۹۴

اهداء بیش از ۱۱ تن برنج به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت افق کوروش در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه و همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و نیکوکاری بیش از ۱۱ تن برنج را در قالب ۱۱۲۷ کیسه ۱۰ کیلویی به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کرد.

اهدا ۱۱ تن برنج به آسایشگاه خیریه کهریزک توسط شرکت فروشگاه ‎ ‌های زنجیره‌ای افق کوروش که به مناسبت ماه رمضان انجام شد در ادامه فعالیت‌های این شرکت جهت تأمین بخشی از ارزاق اساسی مورد نیاز این آسایشگاه و مشارکت در کمپین «سفره‌دار» این مؤسسه خیریه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5202108

منبع: مهر

کلیدواژه: آسایشگاه کهریزک کسب و کار فروشگاه زنجیره ای کسب و کار گروه خودروسازی سایپا فولاد ویروس کرونا گردشگری کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات رژیم غذایی مشهد برنج روانشناسی گوگل فرصت شغلی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر