Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه در کشور دانست و گفت: ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش معلمان هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم، این هفته را فرصت مناسبی دانست تا از زحمات و تلاشهای معلمان قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شده سیستم آموزش و پرورش روش جدیدی را در حوزه آموزشی تجربه کند و معلمان با استفاده از بستر اینترنتی و بصورت مجازی آموزش های مورد نظر را برای دانش آموزان ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت دستور العمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن این دستورالعمل ها، شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم و امیدواریم مردم و مسئولان بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر وزارت بهداشت و درمان اهتمام داشته باشند.

مصطفوی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اشاره کرد و گفت: تاریخ انتخابات در استان نشان می دهد، مردم آذربایجان غربی همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم ایران اسلامی با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش آذربایجان غربی آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، رسول شیدایی با گریزی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر "باید تکریم معلم و حرفه‌ی تعلیم در جامعه‌ی ما همگانی بشود، همه افتخار کنند به معلم بودن"، اظهار داشت: با برنامه ریزی‌ صورت گرفته، امید می رود هفته معلم امسال باشکوه برگزار گردد.

شیدایی در ادامه برخی از برنامه های گرامیداشت هفته معلم را برشمرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه “سپاس معلم” در تمام مدارس استان، تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر فرهنگی و بیماران صعب العلاج فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، نصب بنر تبریک در سطح استان، سخنرانی مسئولین و روسای آموزش و پرورش به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت در نماز جمعه از برنامه های هفته معلم در استان می باشد.

وی افزود: اعزام معلمان جهت دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، طرح پویش معلم خوب من و اهدای جایزه به نفرات برگزیده، تقدیر از ۹ نفر از معلمان و مدیران نمونه راه یافته به مرحله کشوری و ۸۴ نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی، برگزاری مسابقات ورزشی در ۴ رشته برای معلمان استان در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم، پیگیری استفاده همکاران استان از موزه ها و اماکن دیدنی و همچنین غار علیصدر با تخفیف ویژه در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: حضور مدیران کل ادارات استان در مدارس و تبریک و تقدیر از معلمان درایام بزرگداشت مقام معلم، برگزاری پیاده روی خانوادگی برای فرهنگیان ، برگزاری مراسم متمرکز استانی مقام معلم در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ در سالن همایش های استانداری با حضور مسئولین استانی و کشوری و صدور تقدیر نامه برای تمامی همکاران فرهنگی استان با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله مراسم ها و برنامه های آموزش و پرورش استان در هفته گرامی داشت معلم خواهد بود.

شیدایی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ صورت گرفته، در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229215 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد