Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی در پیامی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم، از تلاش‌های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته‌اند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب، استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مردان و زنانی است که با همت مجاهدانه خود، پیام آگاهی و معرفت را برای فرزندان این مرز و بوم ارزانی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته بزرگداشت معلم، فرصت مغتنمی است تا نقش خطیر و بی‌بدیل نظام آموزشی در پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

این نقش مهم و اثرگذار بویژه در دوران سخت و طولانی شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش برای همگان آشکار شده است؛ معلمان و اساتید عزیز در این دوران سخت، با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی، کار آموزش و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان را متوقف نکرده و با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، چراغ تعلیم و تربیت را همچنان روشن نگه داشته‌اند.

تجربه سال ‌تحصیلی گذشته و امسال نشان داد که نیازمند تقویت زیرساخت‌های آموزشی و حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش و استفاده از فناوری‌های روز در این عرصه هستیم که این موضوع حتی در زمان فعالیت مدارس و مراکز آموزشی نیز ضروری است.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگیان فرهیخته، از زحمات شبانه‌روزی و ارزشمند معلمان، اساتید و مدیران مدارس و دانشگاه‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و یقین دارم که با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر شما عزیزان، شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش جایگاه استان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از جامعه کارگران استان که چرخش چرخ‌های صنعت و تولید در گرو تلاش آنهاست، قدردانی کرد.

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

۱۱ اردیبهشت، روز جهانی گارگر، فرصتی برای تکریم از مقام و منزلت کارگران زحمت‌کش است که چرخش دست و بازوی آنها باعث رشد وشکوفایی اقتصاد و توسعه و پیشرفت کشورها می‌شود.

کارگران، بازوان توانمند جامعه در تمام عرصه‌ها هستند و بدون تردید همه پیشرفت‌های یک کشور، بر بنیان کار، تلاش و زحمت این قشر شریف و زحمتکش استوار است.

کارگران عزیز با ایثار و تلاش مضاعف خود همواره چرخ‌های تولید کشور را در حرکت نگه داشته و بویژه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در قامت سربازان جنگ اقتصادی خوش درخشیده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

نام‌گذاری امسال به عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب، وظیفه مسئولان امر را در حمایت از بخش‌های تولیدی و رفع موانع این بخش و حل مسائل و مشکلات جامعه کارگری سنگین‌تر کرده است و این موضوع به صورت جدی در صدر اولویت‌های مدیریت ارشد استان قرار دارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه کارگران سخت‌کوش و ایثارگر استان در همه واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و صنفی، تلاش‌ها و زحمات این عزیزان را که با تحمل سختی‌ها و مشکلات، چرخ تولید را در استان زنده نگه داشته‌اند ارج می‌نهم و سلامتی و بهروزی همه کارگران و خانواده‌های محترم آنها را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 

برچسب‌ها کارگر محمدرضا پورمحمدی روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر محمدرضا پورمحمدی روز معلم کارگر محمدرضا پورمحمدی روز معلم اخبار کنکور داشته اند نگه داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است