Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:13:22 GMT

۱۳ کشته در پی باران‌های سیل آسا در یمن

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۷۱۵

۱۳ کشته در پی باران‌های سیل آسا در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، مقامات یمن اعلام کردند در پی جاری شدن سیل سنگینی که بر اثر ریزش باران‌های فصلی رخ داد، دست کم ۱۳ نفر از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات امنیتی یمن امروز، شنبه اعلام کردند سیل بخش‌هایی از یمن را در پی ریزش باران‌های فصلی درنوردید که در پی آن دست کم ۱۳ نفر از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقامات یمن که نخواستند نامشان فاش شود، به آسوشیتد پرس اعلام کردند کشته شدگان در استان‌های صنعا، أب، شبوه و حدیده بودند؛ مکان‌هایی که بارش باران از اواخر ماه گذشته میلادی آغاز شد.

طبق اعلام این مقامات، باران‌های شدید همچنین در استان‌های عدن، تعز و حضرموت به وقوع پیوست و سیل شماری از خانه‌ها و خودرو‌ها را تخریب کرد. نیرو‌های امداد نیز به منظور نجات جان شماری از افرادی که داخل خودروهایشان گیر افتاده بودند، شتافتند.

همچنین مرکز ملی هواشناسی یمن در روز‌های اخیر با صدور بیانیه‌ای به مردم یمن هشدار داده تا از مجاری سیل در مناطق آسیب دیده فاصله گرفته و اقدامات پیشگیرانه لازم را به کار بندند. فصل بارانی یمن از آوریل تا ماه اوت ادامه دارد.

سال گذشته، جاری شدن سیل در یمنده‌ها کشته بر جای گذاشت و ده‌ها هزار نفر را مجبور کرد تا خانه هایشان را ترک کنند.

وقوع سیل‌های شدید و مخرب در استان‌های یمن در حالی صورت گرفته این کشور همچنان تحت حملات و محاصره ائتلاف سعودی قرار دارد.

ائتلاف سعودی از فروردین سال ۱۳۹۴ با ایجاد یک ائتلاف متشکل از کشور‌های عربی، اقدام به حمله و محاصره یمن کردند که فقیرترین کشور عربی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باران های سیل آسا سیل باران های فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم

طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ منجر به آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق عربستان سعودی، کشور‌های امارات متحده عربی و عمان شده است.

تصاویری از بارش شدید باران در شهر مدینه منوره و آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودرو‌ها منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی