Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود بهمنی درباره ادعای مهرداد عمادی که به ایلنا گفته است در زمان ریاست وی بر بانک مرکزی معاون بانک مرکزی روسیه به تهران آمد و ایران بیش از ۳۱ میلیارد دلار از سپرده‌های خود را به این کشور  منتقل و در ازای آن روبل دریافت کرد، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد؛ زیرا ما به هیچ عنوان نیاز نداشتیم که از روسیه  روبل بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روس‌ها به ما روبل بدهند که چه کاری انجام دهیم؟

رئیس پیشین بانک مرکزی تاکید کرد: هنگامی که دلار داریم و با آن می‌توانیم در دنیا خرید کنیم، روبل از روسیه گرفتن به چه کار ما می‌آید؟

وی خاطر نشان کرد: چرا باید یک چیز با ارزش را بدهیم و یک چیز دیگری دریافت کنیم که  به اندازه آن ارزش نداشته باشد؟ در نظر داشته باشید در بسیاری از کشورها مبادلات نفتی با دلار است و این ارز را بهتر قبول می‌‌کنند بنابراین چرا دلار بدهیم و روبل دریافت کنیم؟

بهمنی ادامه داد: هیچ‌گاه پول را این گونه مبادله نمی‌کنند ( دلار در برابر روبل) حتی هنگامی که کالا وارد می‌کنند و آن زمان پولی به حساب‌شان وارد می‌شود به ارزهای خارجی که قابل قبول است؛ ۷ الی ۸ سال پیش که به هچ عنوان این نبود که برنامه ریزی کنند پول‌های دیگری هم بپذیرند، بیشتر دلار مطرح بود حال چه دلیل دارد ما دلار بدهیم و پول دیگری دریافت کنیم.

رئیس بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد تاکید کرد: در دوران ما چنین چیزی نبود و ما مشکلی نداشتیم، اگر هم مشکلی بود آن را حل می‌کردیم.

وی افزود: اگر خدایی ناکرده مشکلی هم باشد راه حلش این نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بانک مرکزی محمود بهمنی روبل روسیه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان