Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:52:32 GMT

ارتباط زنده در شب‌های قدر با مراکز صداوسیمای شهرهای مذهبی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۷۵۰

ارتباط زنده در شب‌های قدر با مراکز صداوسیمای شهرهای مذهبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با فرا رسیدن لیالی قدر، سه ویژه برنامه با همکاری مراکز خراسان رضوی، قم و فارس به صورت زنده از شبکه شما پخش خواهد شد.

شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و از ساعت ۲۲، ویژه برنامه‌ای از مرکز قم روی آنتن این شبکه می‌رود. دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه‌ای را به مناسبت بیست و یکم ماه رمضان، شب قدر و سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) روی آنتن شبکه شما می‌برد که این برنامه از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان یعنی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه نیز برنامه‌ای از صدا و سیمای مرکز فارس از شبکه شما پخش می‌شود. زمان پخش این برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد خواهد بود. این برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون بیان احکام، گفتگو با کارشناسان مذهبی پیرامون اهمیت و جایگاه شب‌ قدر، قرائت دعای جوشن کبیر و ... از حرم حضرت شاه چراغ (ع) خواهد بود.

علاوه بر اینها و به مناسبت سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شهادت ایشان، سریال هفت قسمتی «بوی تاک» از تولیدات سال ۱۳۹۴ صدا و سیمای مرکز همدان برای پخش از شبکه شما در نظر گرفته شده است. این سریال با نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی‌پور و تهیه‌کنندگی محسن روحی، جایگزین سریال «خانه آقاجان» می‌شود که طی ماه رمضان پخش می‌شود.

«بوی تاک» داستان مرد میانسالی به نام اصغر است که یک باغ انگور خریده و در این معامله مغبون شده است. او که در شرایط بحرانی قرار گرفته است از برادر و خواهر بزرگ‌ترش تقاضای کمک می‌کند. این ۲ از اصغر دل چرکین هستند و به درخواست او توجهی نمی‌کنند اما این شروع ماجراست. محمود جعفری، امیر غفارمنش، شیوا خسرومهر، علی‌اصغر هندی، سجاد دیرمینا، هلیا راجی، سعید باغبانی، ملیحه جاویدعهد، حسین حمزه‌ای، مرجان علوی، باران عرفانی، محسن تیما، محمود حکمتی اطهر، الهام محمودی و معین باب‌الوائجی از جمله بازیگران «بوی تاک» هستند.

کد خبر 5202071 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما امور استان های صدا و سیما شب قدر فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه جام جم موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی آلبوم موسیقی سریال ایرانی اسکار شب قدر شبکه پنج سیما تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شبکه سه سیما شبکه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین