Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار اقلام اساسی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تولید و بسته بندی فیلترهای هوا به طور غیرمجاز می‌کنند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت افرادی سودجو در زمینه تولید فیلتر هوا در یک واحد کارگاهی را رصد و محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه افزود: عوامل این پلیس پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از این کارگاه ۲ هزار و ۵۷۰ عدد فیلتر هوای خودروهای سواری را کشف کردند.

سردار ظهیری با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک باب کارگاه پلمب و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان عنوان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به شکل مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان با کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران کیوان ظهیری کارگاه تولیدی غيرمجاز پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان