Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:29:55 GMT

روی خط پایتخت، آسفالت ریزی ۵ هزار متری در معابر منطقه ۱۷

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۹۹۰

روی خط پایتخت، آسفالت ریزی ۵ هزار متری در معابر منطقه ۱۷

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی در این باره گفت: یکی از برنامه های معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ نگهداشت معابر است که لکه گیری و آسفالت ریزی به عنوان اقدامی عمرانی برای تردد آسوده عابران پیاده، دو چرخه سواران و خودرو شکل می گیرد.

وی افزود: طرح لکه گیری و آسفالت ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست بلکه برای معابر محلی و فرعی ۱۴ محله منطقه صورت می گیرد، که در کمتر از دوماه اخیر سرعت لکه گیری و آسفالت ریزی در منطقه ۱۷ قابل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی اظهار داشت: مقدار آسفالت پخش شده در فروردین ماه سال جاری در محدوده شهرداری ناحیه یک نزدیک به ۲۷۸.۶ تن معادل ۲۱۹۹ متر مربع، محدوده شهرداری ناحیه دو نزدیک به ۱۷۴.۶۹ تن معادل ۱۳۸۰ متر مربع و محدوده شهرداری ناحیه سه نزدیک به ۱۲۱ تن معادل  ۹۵۵ متر مربع که در مجموع فروردین ماه ۵۷۴.۳ تن معادل ۴۵۳۴ متر مربع به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: میزان آسفالت پخش شده در ۱۰ روز نخست اردیبهشت ماه سال جاری نیز در محدوده شهرداری ناحیه یک نزدیک به ۵۳.۵۶ تن معادل ۴۲۳ متر مربع، در محدوده شهرداری ناحیه ۲ نزدیک به  ۲۷.۰۵ تن معادل ۲۱۳ متر مربع و محدوده شهرداری ناحیه ۳ نزدیک به ۵۹.۶۱ تن معادل ۴۷۱ متر مربع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۷ اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی در معابر این منطقه جنوبی پایتخت را تا پایان سال دنبال خواهد کرد.

حق بیمه ۸۰۰ بازنشسته سال ۹۹ اتوبوسرانی پرداخت شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در سال ۹۹، بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل این شرکت بازنشسته شدند که این تعداد بازنشسته در یک سال، در تاریخ شرکت واحد کم‌سابقه است، گفت: خوشبختانه، فرآیند پرداخت حق بیمه ۴ درصدی این عزیزان به سازمان تأمین اجتماعی، با همراهی آن سازمان، تدابیر شهردار محترم تهران و مساعدت معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، زودتر از هر سال انجام شد.

محمود ترفع با تأکید بر اینکه تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت حق بیمه ۸۰۰ نفر از همکاران بازنشسته کاری سنگین و طاقت‌فرسا بود، افزود: سال‌های گذشته که ۳۰۰ تا ۴۰۰ بازنشسته در مشاغل سخت و زیان‌آور از شرکت خارج می‌شدند، معمولاً پرداخت حق بیمه بازنشستگان تا تیرماه به طول می‌انجامید اما امسال با وجود مسائل و مشکلات مالی، برای اولین بار این مهم در اردیبهشت‌ماه نهایی شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مشاغل شرکت واحد، جزو گروه مشاغل سخت و زیان‌آور هستند که شاغلین آن به جای ۳۰ سال، ۲۰ سال کار می‌کنند و ۴ درصد حق بیمه مابه‌التفاوت ۱۰ سال کار کمتر بازنشستگان می‌بایست به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، فرآیند پرداخت حق بیمه مذکور انجام شده و حقوق بازنشستگی این عزیزان نیز به زودی برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز پرداخت مزایای پایان خدمت همکاران بازنشسته خود خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار همکاری خوبی که در زمینه پرداخت حق بیمه بازنشستگان شرکت واحد انجام شد، شاهد تداوم این همکاری و تسریع در پرداخت مزایای پایان خدمت این عزیزان باشیم.

رفع گره ترافیکی در غرب پایتخت با تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی

شهردار منطقه ۹ اعلام کرد: در راستای روان سازی جریان ترافیک و کاهش  زمان سفر  در محور آیت الله سعیدی و کاهش حجم ترافیکی در میدان آزادی، معاونت فنی و عمرانی منطقه ۹ بر اساس مطالعات صورت گرفته، طرح تعریض محور آیت الله سعیدی را در دستور کار خود قرار داد.

سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: این طرح که از مهم ترین طرح های بزرگراهی در غرب پایتخت است سال‌های متمادی به دلیل وجود معارض های تاسیساتی بدون اقدام باقی مانده بود.

وی افزود: طرح اجرایی این پروژه در راستای شعار تهران شهری برای همه و با نگاه انسان محور بودن پروژه های شهری تهیه شده است که در کنار تعریض محور سواره رو نسبت به احداث مسیر دوچرخه و ساماندهی پیاده رو ها و فضای سبزاقدام خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات که قبل از شروع این پروژه انجام شد، احداث کانال اصلی جمع آوری آب های سطحی در میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی بوده که با تکمیل این شبکه مشکل آب ماندگی میدان آزادی مرتفع شده است.

موسوی تاکید کرد: در این طرح چهار هزار مترمربع به فضای سواره رو اضافه خواهد شد و از طرفی با احداث یکهزار و ۲۰۰ متر طول مسیر دوچرخه، در راستای تکمیل شبکه حمل و نقل پاک، در غرب پایتخت گامی اساسی بر خواهیم داشت که این مسیر می تواند میدان آزادی را به محله های فتح، شمشیری و مهرآباد جنوبی متصل کند و شهروندان می توانند از دوچرخه به عنوان یک مدل حمل و نقلی در این  مسیر استفاده کنند.

وی افزود: پس از تعریض این بزرگراه با ایجاد مسیر پیاده راه و ساماندهی فضای سبز و همچنین استفاده از المان های شهری می توان پیاده راهی با فضای مفرح در منطقه ۹ برای استفاده شهروندان مهیا کرد.

شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به طول چهار کیلومتری بزرگراه و سقف اعتبارات؛ این پروژه در چند فاز تعریف شده که در فاز نخست این پروژه  بزرگراه سعیدی حد فاصل میدان آزادی تا میدان فتح در مسیر حرکتی شمال به جنوب که از اولویت بیشتری برخوردار است، شروع شده است و  تا پایان خردادماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی طرح ساماندهی بلوار شهدای صادقیه آغاز شد

شهردار منطقه ۲ گفت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی بلوار شهدای صادقیه به لحاظ ترافیکی، بصری و مناسب سازی آغاز شد.

حسن صفات با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای زیبایی بصری، ایجاد و تقویت آرامش و در عین حال بهسازی ترافیکی و قابل دسترس برای همه اقشار، پس از انجام طرح‌های مطالعاتی عملیات اجرایی ساماندهی بلوار شهدای صادقیه آغاز شد.

وی افزود: این اقدام علاوه بر زیباسازی یکی از معابر شاخص منطقه و ایجاد یک فضای مطبوع و فرح بخش شهری، با مناسب سازی مسیرهای ارتباطی سواره و پیاده در ساماندهی ترافیکی محدوده نیز تاثیر گذار خواهد بود.

صفات اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح توسط سازمان عمرانی مناطق آغاز و براساس برنامه پیش بینی شده تا  تیر ماه سالجاری تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای ایجاد شهر انسان محور و با در نظر گرفتن نیازهای محله پرنشاط و مناسب برای همه شهروندان اجرا می‌شود.
براساس این گزارش بلوار شهدای صادقیه با فضای قابل توجه حد فاصل خیابان سازمان آب تا خیابان شهید گلاب علاوه بر توزیع ترافیک به خیابان‌های مذکور، با توجه به فضاهای سبز و مبلمان شهری نقش بسیار مثبتی در خصوص رفاه حال شهروندان ساکن محله و متقاضیان سفر به این محله را دارد.

بیش از ۵۶۰ مورد طعمه گذاری در بوستان های جنوب شهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ اعلام کرد: طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری در معابر عمومی این منطقه با اجرای عملیات طعمه گذاری در بوستان های این محدوده آغاز شده است.

مجید صبوری با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش تجمع موش ها در معابر گفت: در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی و مقابله با این جانوران موذی، طرح ویژه ای با اجرای عملیات طعمه گذاری در کلیه بوستان ها و معابر عمومی آغاز شده است.

وی افزود: طی این اقدام ۵۶۴ مورد طعمه گذاری و ۱۶۳ مورد انسداد کلونی در بوستان ها صورت گرفته و طی بازدیدهای روزانه از این نقاط تاکنون ۵۶ مورد لاشه نیز جمع آوری شده است.

به گفته صبوری در فاز دوم این طرح محدوده اطراف کلیه کیوسک های مطبوعاتی و غرف بازیافت منطقه طعمه گذاری می شود ضمن اینکه با طعمه گذاری در تمام نقاطی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آنها وجود دارد از جمله  اماکن مخروبه و متروکه، مراکز بهداشتی و درمانی، معابر، کانال ها، انهار، فضاهای سبز و ...   از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ بهداشت محیط و پرهیز از ریختن ضایعات و پسماندها در معابر، جوی و زمین های بایر می تواند مانع از تجمع موش ها و ادامه حیات این جانوران ناقل بیماری ها شود خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده این جانوران موذی و یا نقاطی که احتمال تجمع آن ها وجود دارد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

پیش بینی بیشترین پروژه های توسعه محلی در تهران در منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ ضمن بازدید از پروژه‌های توسعه محلی در سطح نواحی هفت گانه و تاکید بر اجرای دقیق آنها تا موعد مقرر گفت: در سال ۱۴۰۰ بیشترین تعداد پروژه های کوچک مقیاس برای منطقه ۵ در بین مناطق ۲۲ گانه پیشنهاد و تصویب شده است.

محمود کلهری درچند روز اخیر با حضور در نواحی منطقه ۵ بر روند اجرای پروژه های توسعه محلی نظارت کرد و با دبیران شورایاری محلات در مورد روند این پروژه ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با تاکید براجرای قوی تر این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: هدف اصلی ما از حضور در نواحی دو مورد است، اول مشخص شدن وضعیت پروژه های سال ۹۹ که با کیفیت و قدرت در بازه زمانی وعده داده شده باید انجام شود. این قضیه را دائما پیگیری می‌کنیم و گزارش آن به طور دائم به ما در این زمینه داده خواهد شد که پروژه ها در چه مرحله‌ای هستند و شهرداران نواحی در این زمینه به ما گزارش خواهند داد.

کلهری با بیان اینکه از همکاران خواستم تا در اجرای پروژه‌ها و عملیات عمرانی در معابر پر رفت و آمد محلات مزاحمت برای شهروندان ایجاد نشود تاکید کرد: اینکه وارد سال ۱۴۰۰ شدیم به هیچ عنوان به این معنا نیست که پروژه‌های سال ۹۹ به پایان رسیده و تا آخرین پروژه که به مردم کمک می‌کند و منع خاصی ندارد باید با کیفیت انجام شود.

شهردار منطقه ۵ دلیل دوم حضورش در نواحی را بررسی و مشورت درباره پروژه های کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: این پروژه ها با دقت تهیه، تنظیم، برآورد و پیش‌بینی شده و از همین الان معاونین باید تمام مقدمات پروژه ها را فراهم کنند. گرچه هنوز اجرای پروژه های سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است ولی مناقصات آن در حال برگزاری است که بلافاصله بدون از دست دادن وقت پس از زمان ابلاغ سریع اجرا شود.

کلهری اذعان داشت: بالاترین پیشنهاد پروژه های کوچک مقیاس محله در مناطق ۲۲ گانه برای سال ۱۴۰۰ در منطقه ۵ پیشنهاد شده است و ما را با این ارزیابی می‌کنند و تعهد داریم این تعداد پروژه انجام شود. از این بابت این جلسات را در ابتدای سال گذاشتیم که هم مدیران ما تکلیف خود را بدانند و هم شورایاران پیگیر بوده و مطالبه داشته باشند.

پیگیری برای الزام قانونی اتصال زیرساخت های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری تصویب مصوبه ای با موضوع الزام قانونی اتصال سازمان های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد.

رضا کرمی محمدی از پیگیری تصویب مصوبه ای با موضوع الزام قانونی اتصال سازمان های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد و افزود: پیگیر آن هستیم که در ارگان های قانونی مثل مجمع کاهش خطرپذیری یا ستاد ملی مدیریت بحران این موضوع مطرح و مصوبه ای برای آن تعیین شود.

وی درباره پیوستن سازمان‌های فاقد سامانه هشدار سریع زلزله در تهران افزود: زیرساخت های ما در این خصوص آماده شده و سازمان آتش نشانی عملا به این سامانه ها متصل شده،   مترو نیز باید به این سامانه متصل شود، اتصال به این سامانه در شرکت گاز هنوز اجرایی نشده و لازم است دستگاه های دیگر نیز به این سامانه اضافه شوند.

کرمی محمدی ادامه داد: با استفاده از این سامانه وقتی سیگنال زلزله برسد، باید برق اضطراری در مراکزی مانند بیمارستان ها که از اتاق عمل و شرایط اضطراری برخوردارند، وصل شود تا بتوانند اتاق عمل را در زمان بحران حفظ کنند.

وی با بیان اینکه با سازمان های مختلف در حال مذاکره هستیم و آنها هم از پیوستن به این سامانه استقبال کرده اند، گفت: شرکت آب و فاضلاب هم اعلام آمادگی کرده برای اتصال و یک زیر ساخت هایی برای این موضوع آماده شده است. سایر مراکز باید خودشان بررسی کنند که به این سیگنال ها  نیاز دارند یا خیر. مثلا هلال احمر هم درخواست کرده است تا بتوانند با این هشدار نیروهایشان را از ساختمان هایی که احتمال ریزش وجود دارد بیرون آورده و تجهیزات شان را آماده کنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: برای اتصال سازمان‌ها به این سامانه اگر همت باشد و ردیف بودجه برای هر سازمانی در نظر گرفته شود کار سختی در پیش نیست و بیشتر به خواسته مدیران و اولویت دهی آنها به این موضوع و وجود الزام قانونی برای آن نیاز است.

وی درباره الزام قانونی برای پیوستن سازمان ها و زیرساخت های تخصصی به این سامانه نیز گفت: قانونی در این موضوع نداریم ولی در حال پیگیری آن هستیم که در ارگان های قانونی مثل مجمع کاهش خطرپذیری یا ستاد ملی مدیریت بحران این موضوع مطرح و مصوبه ای برای آن تعیین شود. اگر این اتفاق بیافتد خیلی کمک کننده خواهد بود که این سامانه به عنوان اولین سامانه هشدار سریع زلزله در ایران گسترش پیدا کند و سایر حوزه ها به آن متصل شوند.

کرمی محمدی تصریح کرد: در این خصوص در شهرداری تهران یک لایحه تعریف شده به نام لایحه تکمیل سامانه هشدار سریع زلزله که تمام سازمان های داخل شهرداری ملزم به استفاده از این سامانه هستند. وظایفی هم در این خصوص به سازمان فاوای شهرداری و شرکت ارتباط مشترک شهر داده شده است و امسال این لایحه به شورای شهر ارسال می شود.

وی افزود: از سازمان مدیریت بحران کشور نیز خواستیم که شرایطی را فراهم کند که اتصال سازمان های تخصصی به این سامانه الزام آور باشد.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخبار کنکور سامانه هشدار سریع زلزله لکه گیری و آسفالت ریزی محدوده شهرداری ناحیه اتصال سازمان ها پرداخت حق بیمه آیت الله سعیدی شهرداری منطقه عملیات اجرایی طعمه گذاری مدیریت بحران شهردار منطقه الزام قانونی میدان آزادی شرکت واحد بوستان ها متر مربع منطقه ۱۷ انجام شد سال ۱۴۰۰ مصوبه ای تن معادل خواهد شد پروژه ها ماه سال منطقه ۵ منطقه ۹ آغاز شد سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور گفت: سرویس استعلام ملک از سازمان ثبت اسناد کشور به صورت پایلوت در اختیار شهرداری‌های قم و تبریز قرار گرفته و به زودی در کلانشهرهای راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سی‌امین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرها امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست که به ریاست یاسر اسدپور رئیس و امیر بیات دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند و رؤسای فناوری اطلاعات ۲۰ کلانشهر کشور تشکیل یافته بود، مباحث مرتبط با موضوع توسعه پروژه‌های فیبرنوری (جهت ارائه اینترنت پرسرعت به منازل و کسب‌وکارها) و همچنین ایجاد ارتباط سیستمی بین سامانه‌های شهرسازی شهرداری‌ها و سازمان ثبت اسناد کشور بررسی شد.

اسدپور در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت توسعه فیبرنوری و کمک شهرداری‌ها برای پیشرفت و توسعه شبکه‌های فیبرنوری در کشور و به ویژه کلانشهرها اظهار کرد: کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند و مدیران فاوای کلانشهرها وظیفه سنگینی در راستای این پروژه دارند.

وی در این راستا افزود: از یک سو باید تلاش داشته باشند که شرایط را برای اجرای پرشتاب این پروژه فراهم سازند و از یک طرف نیز باید سعی کنند در اجرای پروژه ملی فیبرنوری، شهروندان کمتر به زحمت بیافتند.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرها گفت: در اجرای پروژه فیبرنوری همچنین منافع شهرداری و شهروندان به صورت دوسویه لحاظ شود.

اسدپور با اشاره به دعوت از معاون فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد کشور به نشست بیست‌وهفتم کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تصریح کرد: با همکاری و مساعدت ایشان و پیگیری‌های لازم از سوی کمیسیون و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم سرویس استعلام ملک از سوی سازمان ثبت اسناد در اختیار کلانشهرها قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سرویس به صورت پایلوت در اختیار شهرداری‌های قم و تبریز قرار گرفته است و به زودی در اختیار تمامی کلانشهرهای کشور قرار خواهد گرفت.

اسدپور یادآور شد: سرویس استعلام ملک می‌تواند به شهرداری‌ها در فرآیند صدور پروانه الکترونیکی و به‌روزرسانی دیتابیس و اطلاعات مالکین کمک فراوانی کرده و در راستای تکریم ارباب رجوع و شهروندان گام مثبتی برداشته شود.

در این ادامه این نشست آنلاین هریک از رؤسای سازمان‌های فناوری اطلاعات کلانشهرها گزارشی از میزان پیشرفت پروژه فیبرنوری در شهرهای خود ارائه و همچنین ایرادات و کاستی‌های آن را تشریح کردند که ریاست کمیسیون وعده پیگیری موارد مطرح شده را از مجمع کلانشهرها و سازمان تنظیم مقررات رادیویی را داد تا با برطرف کردن موانع پیشرفت پروژه در کمترین مدت ممکن با سرعت و شتاب بیشتری ادامه یابد.

در پایان این نشست سه ساعته حجازی ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم نیز طی سخنانی به مزایای سامانه ارتباط سیستمی شهرداری با ثبت اسناد کشور اشاره کرد و ریاست کمیسیون نیز از پیگیری و جدیت ریاست فاوای قم قدردانی خود را ابراز کرد.

کد خبر 750171

دیگر خبرها

  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود