Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:36:51 GMT

رهایی محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۰۴۷

رهایی محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: پس از اطلاع از قطعی شدن حکم قصاص فرد متهم، با تلاش اعضای شعبه ۴۲ شورای حل اختلاف شیراز و برگزاری چندین جلسه مصالحه با خانواده اولیای دم در زندان مرکزی شیراز نهایتاً جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) که پرچم متبرک رضوی را نیز به همراه داشتند در منزل اولیای دم در شیراز حضور یافته و از خانواده مقتول طلب عفو و بخشش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: این حرکت خداپسندانه که با کرامت خدام حضرت علی ابن موسی ابن الرضا (ع) انجام شد می‌تواند الگویی برای ترویج گذشت و بخشش در جامعه باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش مؤثر شورای حل اختلاف استان در مصالحه، آزادی زندانیان و جلب رضایت از اولیای دم در پرونده‌های قتل، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون شش فقره پرونده قتل با موضوعات مختلف با تلاش اعضا و کارکنان مرکز توسعه حل اختلاف و داوری فارس به صلح و سازش منجر شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس ترویج فرهنگ صلح و سازش را اقدامی خداپسندانه برشمرد و عنوان کرد: اصلاح ذات‌البین و حل اختلافات مردم، گذشت و محبت را در جامعه بیشتر می‌کند.

کد خبر 5202164

منبع: مهر

کلیدواژه: سيد كاظم موسوي دادگستری فارس قصاص ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل کمک مومنانه شب قدر اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • لبه تیغ
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز