Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:27:46 GMT

حضور حداکثری در انتخابات توطئه های مستکبران را خنثی می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۱۹۱

حضور حداکثری در انتخابات توطئه های مستکبران را خنثی می کند

علی مصطفوی روز شنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پروش آذربایجان غربی افزود: تاریخ انتخابات در استان نشان می دهد، مردم آذربایجان غربی همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند. 

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم ایران اسلامی با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم افزود: آموزش و پرورش یک نهاد رسمی در کشور است که تاثیر مهمی برارگانهای کشور و توسعه جامعه دارد.

وی گفت: شیوع بیماری کووید ۱۹ موجب شده سیستم آموزش و پرورش روش جدیدی را در حوزه آموزشی تجربه کند و معلمان با استفاده از بستر اینترنتی و به صورت مجازی آموزش های مورد نظر را برای دانش آموزان ارائه کنند. 

مصطفوی رعایت دستور العمل های بهداشتی را ضروری بیان کرد و گفت: به دلیل رعایت نشدن این دستورالعمل ها، شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ هستیم و امیدواریم مردم و مسوولان بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر وزارت بهداشت و درمان اهتمام داشته باشند.

در این جلسه بررسی افزایش ظرفیت انشعابات آب مدارس استان، مشکلات مدارس غیر دولتی، طرح ملی اقدام مسکن فرهنگیان را نیز در دستور کار خود داشت که با حضور مسوولان عضو بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

برچسب‌ها مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ارومیه مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ارومیه مدرسه سازی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارتزا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده است که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

فرشته صادقی نسب افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد وگسترش بیماری برگی بویژه زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، درصورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع رسانی لازم را در خصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی نسب اظهارکرد:  با توجه به نقش بیماریها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

صادقی نسب اضافه کرد: عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی