Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی خودرویی و سنواتی سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.   وی تصریح کرد: در هفته قدس ۳۰ ویژه‌برنامه در استان بوشهر تدارک دیده شده که امید است این برنامه‌ها بتواند خلأ برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس را پر کند   جمالی بیان کرد: شعار بزرگداشت هفته قدس "مقاومت فلسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی" نام‌گذاری شده که سعی بر این است در تمام برنامه این شعار اساسی پیاده‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز که تفکر غرب‌گرا و لیبرالی علیه سردار سلیمانی حجمه وارد کرده باید به هر اندازه که می‌توانیم به سمت مکتب سردار سلیمانی و شاخصه‌های آن پرداخته شود.   وی اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ای با حضور حسین اکبری دبیر مجمع جهادی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس با عنوان نقش سردار سلیمانی در بیداری اسلامی و مقاومت فلسطین در بوشهر به صورت مجازی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.   جمالی اظهار داشت: دوگانگی میدان و دیپلماسی که این روزها با موضوع سردار سلیمانی مطرح‌شده تنها نام آن میدان و دیپلماسی است ولی طرح آن در اصل لیبرال و مقاومت است.   جمالی ادامه داد: برای بزرگداشت هفته قدس در استان با فعالیت پایگاه‌های در سطح شهر بوشهر برای تناسب فضای شهر با مناسبت بزرگداشت روز قدس اقدام به آذین بندی خودروها و نصب پرچم‌های ایران و فلسطین می‌کنند.   وی افزود: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، راه‌اندازی واحد پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین و روز قدس، برگزاری ویژه‌برنامه‌های از سوی کانون فرهنگی مساجد از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت روز قدس در استان بوشهر است.   جمالی ادامه داد: در روز جمعه نیز در سراسر استان در میدان‌های با نام قدس و فلسطین پرچم رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده خواهد شد.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رزمایش ثامن نیز با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع) در فضای مجازی و با محوریت گروه‌ها و کانال‌های مرتبط با موضوع فلسطین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار سلیمانی استان بوشهر هفته قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟