Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی شرکت متولی برنامه‌ها و آثار حمید هیراد در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: دقایقی پیش مراحل بستری شدن حمید هیراد عزیزمان در یکی از بیمارستان‌های تهران به اتمام رسیده است. این در حالی است که وی به دلیل ابتلا به نوع انگلیسی ویروس کرونا بستری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حمید هیراد از بیماری سرطان نیز مدتی است رنج می‌برد، بنابراین سیستم ایمنی بدن نیز با ضعف زیادی روبه‌رو می‌شود که امیدوارم با توجه به اینکه مرحله جدید شیمی درمانی او نیز چند روز پیش انجام گرفته مشکل چندانی در این زمینه نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وی تا به این لحظه در بخش ای سی یو بستری نشده که امیدوارم تا آخرین روز مرحله درمان نیز به این بخش منتقل شود.

وی از مردم و طرفداران حمید هیراد خواست تا در این شب‌های عزیز برای سلامتی همه بیماران کرونایی و این خواننده موسیقی پاپ دعا کنند.

پیش‌تر و در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ هم با انتشار اطلاعیه‌ای خبر ابتلای حمید هیراد به بیماری سرطان تایید شده بود.

کد خبر 5202195 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید هیراد کرونای انگلیسی موسیقی پاپ فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه جام جم موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی آلبوم موسیقی شب قدر سریال ایرانی اسکار شبکه پنج سیما تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شبکه سه سیما حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی ظهر چهارشنبه در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی اظهار داشت: به همت و تلاش متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و در سرویس قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰ درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی بر عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با بروز رسانی تجهیزات، تعمیر، بازسازی و ایمن سازی فرایند بارگیری و صادرات در مسیر ارتقا شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

غریبی به تلاش شبانه روزی متخصصان در این شرکت اشاره کرد و با تاکید بر اعتماد به تجارب و تخصص کارشناسان داخلی ابراز داشت: متخصصان شرکت پایانه‌ها نفتی ایران با تلاش و همت بالای خود موفق شدند مشکلات سیستم تله‌متری گوی شناور که نقش مهمی در ایمن سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارد را رفع کرده و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون این سیستم در مدار قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر اطلاعات مربوط به وضعیت شیرهای کنترلی منتهی به گوی شناور به صورت آنلاین در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که منجر به خسارت شود، جلوگیری کند.

غریبی در پایان از متخصصان فعال در رفع عیب و عملیاتی کردن سیستم تله‌متری گوی شناور تجلیل و قدردانی کرد.

کد خبر 6094136

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • ۹ میوه مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • ۹ میوه فوق‌العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد