Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@05:06:35 GMT

مردم معمولی، قسمت ششم؛ نوسان ارز طلایی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۴۲۲

مردم معمولی، قسمت ششم؛ نوسان ارز طلایی

فراروـ  قسمت ششم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان قسمت ششم مردم معمولی آمده است: «بردیا دو میلیون دلار در مرکز تناسب طلایی احتکار کرده است. حالا او فقط چند ساعت فرصت دارد تا با رساندن همه این دلار‌ها به یک معامله از ضرر چند میلیارد تومانی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خارج کردن دو میلیون دلار از مرکز تناسب طلایی، اما آن‌قدر‌ها که بردیا فکر می‌کند، کار آسانی نیست...»   سلطان که یک صرافی روبروی مرکز تناسب طلایی دارد، به بردیا اطلاع می‌دهد که با توجه به نوسانات ارز دلارهایش را جمع کند و بفروشد و به جایش یوان بگیرد. بردیا هم راهی مرکز تناسب طلایی می‌شود تا دلار‌هایی را که در جا‌های مختلف پنهان کرده است، جمع کند. بردیا که باتوجه به تعطیل بودن مرکز با خیال راحت مشغول کارش بود، با مهمانانی ناخوانده مواجه می‌شود. دخترخاله‌ها که در مجتمع مشغول خرید بودند، با دیدن در باز مرکز وارد می‌شوند و مچ بردیا و پول‌هایش را می‌گیرند.   خیلی ساده و غیر منتظره بردیا و دخترخاله‌ها در آشپزخانه گیر می‌افتند و بردیا که برای فروش دلارهایش عجله داشت به سر حد جنون می‌رسد. دختر خاله‌ها هم با شلوغ کاری‌هایشان حسابی بردیا را کلافه می‌کنند و حتی از او باج‌گیری هم می‌کنند و کمی دلار هم نصیب آن‌ها می‌شود.   با وجود گذشت شش قسمت از سریال مردم معمولی هنوز هم به سختی می‌توان با بازی‌های اغراق‌آمیز و موضوعات پیش پا افتاده این سریال ارتباط برقرار کرد. فضاسازی‌های رامبد جوان پر از شلختگی است و موقعیت‌های کمدی به حدی ساده هستند که هیچ خنده‌ای بر نمی‌انگیزند.   آزاردهنده ترین موضوع در این سریال خود نام سریال است. این که کاراکتر‌های سریال به نظر سازندگان معمولی به نظر می‌رسند و یا مخاطبان هدف این سریال مردم معمولی هستند، هر دو اشتباه و در مورد دوم تا حدی نیز توهین‌آمیز است. این‌که این سریال برای مخاطبان معمولی طراحی شده است، دست‌کم گرفتن هوش مخاطبان است. مخاطبانی که به لطف همین بستری که مردم معمولی در آن پخش می‌شود، بهترین و جدیدترین سریال‌های روز دنیا را دنبال می‌کنند و فرق میان زور زدن‌های غیر قابل تحمل رامبد جوان را با بازیگری خوب تشخیص می‌دهند.   به نظر می‌رسد که سادگی خندوانه و مخاطبان دست‌چینی که برای هر آن‌چه روی صحنه این برنامه دیده می‌شود دست می‌زنند، رامبد جوان را دچار ساده بینی و ساده انگاری در کارش کرده است که فکر می‌کند در سریال مردم معمولی هم با همان کار‌ها می‌تواند پیش برود و موفق باشد. اما استقبال پایینی که از این سریال شده است، به خوبی نشان می‌دهد که چه کسی و به چه میزان اشتباه می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مردم معمولی شبکه نمایش خانگی سریال مردم معمولی رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ