Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@07:19:27 GMT

برند ارج به مدار تولید بازمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۴۴۷

برند ارج به مدار تولید بازمی‌گردد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی صادقی نیارکی» امروز در پایان مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت امور صنایع وزارتخانه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: وزارت صنعت از سه سال پیش تاکنون به دنبال احیای واحدهای راکد است.

وی بیان داشت: سال گذشته فعال‌سازی دو هزار و ۲۰۰ واحد راکد هدف‌گذاری شد که دو هزار و ۱۱۵ واحد آنها به مدار تولید بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسوول، پروژه کلان‌تر در این بخش، احیاء برندها و نام های ملی هستند که در سال‌های گذشته تعطیل شده بودند.

وی ادامه‌داد:  به تازگی برند شرکت‌ ارج خریداری شده و سرمایه‌گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است.

 معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد : احیاء سایر واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در قالب پروژه راه اندازی واحدهای راکد دنبال می شود.

 صادقی نیارکی بیان‌داشت: به تولید رسیدن این برند دست‌کم بین ۱۸ ماه تا ۲ سال طول خواهد کشید و برنامه تولید انواع محصولات لوازم خانگی بزرگ را در برنامه دارد.

گفتنی است؛ کارخانه ارج بیش از ۷۰ سال در تولید لوازم خانگی عمر دارد و از سال ۹۵ ورشکسته و تعطیل شده است.

پربیننده ترین خط تولید ماشین لباس‌شویی سام افتتاح شد سه میلیون تن فولاد گم شده، کجا رفت؟ تقاضای جهانی برای طلا کاهش یافت بسته پیشنهادی وزارت صمت برای تحقق شعار سال عبور از مرز تولید ماهانه ۲۱هزار و ۵۵تن ورق فولادی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی ارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع لوازم خانگی در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت لوازم خانگی ، بازار لوازم خانگی ، انواع لوازم خانگی ، قیمت بازار لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9X

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد