Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس ها در پایگاه های اطلاعات علمی خود را تا پایان اردیبهشت ماه رایگان کرده است.

به گزارش ایسنا، بر این اساس کاربران می‌توانند از طریق وبگاه این مرکز به آدرس https://ricest.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ac.ir مقالات علمی مورد نیاز خود را دانلود و مطالعه کنند.

۳۰ سال از تاسیس مرکز منطقه‌ای می‌گذرد و این مرکز خدمات اطلاع رسانی خود را به طور پیوسته به مخاطبان داخل و کشورهای منطقه ارائه می‌کند و پایگاه‌های تمام متن مقالات فارسی، مجلات فارسی، نقشه‌ها و اطلس ها، پرسشنامه‌ها، پایگاه های انگلیسی و ده‌ها پایگاه دیگر می‌توانند برای دانشجویان از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس؛ علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده فیلم شیوه جستجو در پایگاه های مرکز منطقه‌ای و دانلود رایگان متن کامل مقالات، به صفحه اینستاگرام مرکز به آدرس ricest.ac.ir@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی

هم‌زمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میراث آریا، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 748660

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل