Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:01:23 GMT

پیولی یکی از معدود افراد خوب دنیای فوتبال است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۸۳۶

پیولی یکی از معدود افراد خوب دنیای فوتبال است

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان، تمجید ویژه ای از استفانو پیولی انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان تحت هدایت استفانو پیولی این فصل از رقابت‌های سری آ را به شکل شگفت‌انگیزی آغاز کرد و در یک مقطع طولانی صدرنشین این مسابقات بود تا هواداران این تیم حتی به فتح اسکودتو امیدوار شوند.

 

اما روسونری نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و نتایج ضعیف این تیم طی هفته های اخیر باعث شده که حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برای شاگردان استفانو پیولی دشوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این همه آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان به تمجید از استفانو پیولی پرداخته است. او گفت: "پیولی یک سال و نیم فوق العاده در میلان داشته است. او واقعاً خوب عمل کرده و همه دوستش دارند؛ از زلاتان ابراهیموویچ گرفته تا بازیکنان جوانان. آن ها نتایج خوبی کسب می کنند."

 

آنتونیو کاسانو در ادامه تمجیدهای خود از استفانو پیولی گفت: " من پیولی را ملاقات کرده ام و می توانم بگویم که او شایسته کسب هر موفقیتی است. تواضع زیادی دارد و مربی بسیار خوبی است. امیدوارم که بتواند به اهداف خود دست پیدا کند. استفانو پیولی یکی از معدود افراد واقعاً خوب دنیای فوتبال محسوب می شود."

 

 

آنتونیو کاسانو استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کاسانو استفانو پیولی سرمربی آث میلان تیم ملی ایتالیا آنتونیو کاسانو استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است