Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون و در وزن کمتر از ۸۴ کیلو گرم ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید.

ذبیح الله پورشیب در دور نخست استراحت داشت. او در دور دوم در دیداری یک طرفه ۱۰ بر صفر مقابل ولید ایورگا از رومانی برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان ایران در دور سوم به نتیجه یک - یک مقابل آندره تروشانکو رسید و در هانتی به برتری رسید تا گامی بلند به سوی طلا بردارد.

پورشیب در دور چهارم مقابل والری چوبتار از اوکراین در سنشو (۳-۳) برنده شد. او در دیدار قبل از فینال ۵ بر صفر از سد فاروق عبدالسلام گذشت تا چشم به مدال طلای این رقابت‌ها داشته باشد.

ذبیح الله پورشیب در دیدار نهایی ریتارو آراگا از ژاپن را پیش رو دارد. این دیدار فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

آخرین مرحله از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان طی روز‌های ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتغال با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

ملی پوش کاراته سهمیه المپیک را از دست داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته وان لیسبون ذبیح الله پورشیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز طلای جهانی در مسیر صعود

قیمت طلای جهانی با تمرکز سرمایه گذاران بر نشست فدرال رزرو آمریکا، ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز، سه شنبه (۳۰ آوریل) ثابت بود و برای سومین افزایش ماهانه متوالی قرار گرفت زیرا فعالان بازار منتظر تصمیم سیاست فدرال رزرو ایالات‌متحده و داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی بودند که اواخر این هفته برای کاهش نرخ بهره منتشر می‌شود.

هر اونس طلا بدون تغییر به ۲۳۳۴ دلار و ۹۲ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۲۳۴۶ دلار آمریکا رسید. قیمت شمش تا کنون در این ماه ۴.۶ درصد افزایش یافته است.

بازارها بر جلسه سیاست دو روزه فدرال رزرو امروز و داده‌های حقوق‌ و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه تمرکز دارند. به نظر می رسد فدرال‌رزرو در این نشست نرخ بهره پایه خود را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد ثابت نگه داشته است. تورم که اخیراً نشانه‌ای از کاهش یا محدود شدن را نشان نمی‌دهد، سیاست‌گذاران فدرال رزرو را در این هفته در مورد چگونگی توصیف گام‌های بعدی خود به چالش می‌کشد.

گزارش تورم قیمت مصرف‌کننده بیش از حد انتظار در ماه مارس، معامله گران را بر آن داشت تا انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهند. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد.

تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

نظرسنجی رویترز نشان داد که تحلیلگران و معامله گران پیش‌بینی قیمت پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ را به دلیل تقاضای ضعیف بخش خودرو کاهش داده اند اما همچنان انتظار دارند قیمت پلاتین در سال ۲۰۲۵ افزایش یابد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۰۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۵۲.۴۵ دلار رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۷۲.۶۸ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی