Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: راننده خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس درجاده خاکی و صعب العبور با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی ماموران متوقف شد.

او افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز جاده‌های خاکی منتهی به استان خوزستان را رصد می‌کردند تا منطقه را برای جولان دادن خودرو‌های حامل کالای قاچاق نا امن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دیلم ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیرهای خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بود و در انتهای مسیر‌های خاکی قصد ورود به جاده را داشت، دستور توقف می‌دهند.

بیشتر بخوانید

توضیح پلیس عسلویه درباره فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز

اسماعیلی عنوان کرد: نوع رانندگی راننده خودرو، ظن ماموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد و با وجود دستور ایست از جانب ماموران پلیس، راننده خودرو بدون توجه، با انجام حرکات خطرساز قصد زیر گرفتن یکی از نیرو‌های پلیس را داشت که برابر قانون به‌کارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودروی یادشده را هدف قرار گرفت اما به دلیل پستی و بلندی‌های جاده خاکی و تغییر مسیر ناگهانی این خودرو، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو، کمانه و به راننده اصابت کرد.

او گفت: ماموران انتظامی به سرعت راننده را با حضور اورژانس به بیمارستان انتقال می‌دهند اما او به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با ابراز تاثر و تاسف به دلیل وقوع این حادثه بیان کرد: جزئیات وقوع آن در دست بررسی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نیروی انتظامی پلیس تیراندازی تیراندازی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر