Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:08:45 GMT

سوئد سفیر روسیه را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۹۰۳

سوئد سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه سوئد امروز، شنبه سفیر روسیه را به منظور اعتراض در خصوص تحریم‌های مسکو علیه هشت تن از مقامات اتحادیه اروپا احضار کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از «ماتس ساموئلسن» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: بر خلاف تحریم‌های اتحادیه اروپا، تحریم‌های روسیه خودسرانه، از لحاظ قانونی نامشخص و نشانگر انگیز‌ها های سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان افرادی که ورود آن‌ها به روسیه ممنوع شده، نام «آیسا اسکات» رئیس آزمایشگاه ایمنی شیمیایی و هسته‌ای موسسه تحقیقات دفاعی سوئد به چشم می‌خورد.

این آزمایشگاه تخصصی که در زمینه بررسی سموم و مواد بسیار سمی فعالیت می‌کند پیش‌تر نتایج آزمایش‌های یک لابراتوار آلمانی در خصوص مسمومیت الکسی ناوالنی، چهره سرشناس اپوزیسیون روسیه را مورد تایید قرار داده بود.

ینس ماتسون، مدیر کل یک موسسه تحقیقات دفاعی که لابراتوار تحت ریاست خانم اسکات زیر مجموعه آن به حساب می‌آید در واکنش به این تصمیم مسکو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اینکه روسیه یک پژوهشگر را به دلیل انجام کار و وظیفه حرفه‌ای تحت تحریم قرار دهد کاملا غیرقابل قبول است.

گفتنی است روز جمعه وزارت خارجه روسیه فهرستی از ۸ شهروند اتحادیه اروپا را منتشر کرد که ورود آن‌ها به روسیه ممنوع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفیر روسیه اتحادیه اروپا تحریم های روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند