Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور هیأت‌های ایران و کشورهای ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی قبل پایان یافت و مثرر شد که گفتگوها از جمعه آینده ادامه پیدا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جلسه کمیسیون مشترک که بعدازظهر امروز شنبه با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضرین در این جلسه اخرین وضعیت رایزنی‌های کارگروه‌های کارشناسی در حوزه‌های لغو تحریم، هسته‌ای و ترتیبات اجرایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مقرر شد پس از این جلسه هیأت‌ها به پایتخت‌ها بازگردند و گفت‌وگوها مجددا از جمعه آینده پی گرفته شود.

گفتنی است با توجه به تصمیم قبلی کمیسیون در خصوص تسریع روند رایزنی‌ها، گفت‌وگوهای این هفته در قالب های دوجانبه یا چندجانبه به شکل فشرده ادامه یافت و طرفها تلاش کردند تا اختلاف نظرات در خصوص متون را به حداقل برسانند. طرفها توافق دارند که در دور آینده گفتگوها باید کار با سرعت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

جلسه کمیسیون مشترک برجام از سر گرفته شدادامه فحاشی عناصر سلطنت طلب و گروهک منافقین علیه برجام در وینرایزنی غیررسمی 1+4 با هیات آمریکایی درباره برجامنشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می‌شود/ هیا‌ت‌ها به پایتخت‌ها باز می‌گردندپوتین: امیدواریم برجام تحت همان چارچوب قبلی احیا شوداتحادیه اروپا: دیپلماسی در عالی‌ترین سطح برای احیای برجام جریان دارد

انتهای پیام/.

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام برجام کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !