Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:33:39 GMT

عارف مسیرش را از ناسا جدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۱۵۷

عارف مسیرش را از ناسا جدا کرد

 خبرگزاری فارس: 50 روز تا انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم زمان باقی مانده است و جریانات سیاسی در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود به دنبال رسیدن به یک نامزد واحد برای این دوره از انتخابات هستند.

در اصلاح‌طلبان نهادی اجماع‌ساز با عنوان جبهه اصلاحات ایران تشکیل شده که مشابه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و ریاست آن را بهزاد نبوی از اعضای ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی برعهده دارد و این نهاد اجماع‌ساز از چندی پیش سازوکار رسیدن به نامزد واحد در جبهه اصلاحات را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاع خبرنگار فارس تاکنون بیش از 30 چهره اصلاح‌طلب از سوی احزاب اصلاح‌طلب به دبیرخانه نهاد اجماع‌‌ساز معرفی شده‌اند که محمدرضا عارف طبق پیش‌بینی‌ها از اقبال کمتری در میان این احزاب برخوردار است.

بابک‌آذرباد دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت: آقای عارف مسیری جدای از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دنبال خواهد کرد و در نخستین روز ثبت‌نام نامزدها در وزارت کشور حضور و نام‌نویسی خواهد کرد.

وی گفت که نام دولت آقای عارف «دولت زندگی» و رنگ تبلیغات انتخاباتی وی همچون سال 92 سفید رنگ خواهد بود.

به گزارش فارس، جبهه اصلاح‌طلبان از تشکل‌های حامی محمدرضا عارف محسوب می‌شود که احزاب معتدل جریان اصلاحات در این جبهه عضویت دارند و محمدجواد حق‌شناس، مجید بهمن‌زاده، جمشید ایرانی و بابکـ آذرباد از چهره‌های شناخته شده این جبهه هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»