Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@20:31:04 GMT

سرنوشت نامشخص میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۱۶۸

سرنوشت نامشخص میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الاقتصادیه، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و قرار است که مرحله حذفی در شهریور برگزار شود.

با وجود آن که اعلام شده که بازی‌های این مرحله به صورت تک بازی است اما یک منبع در گفت‌وگویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت تاکید کرد که هنوز چیزی قطعی نیست.

این منبع موثق گفت: این احتمال زیاد است که بازی‌های مرحله حذفی در ماه سپتامبر و به صورت رفت و برگشت با روش متمرکز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت بازی‌های مرحله حذفی به خاطر ادامه شیوع کرونا همچنان در هاله‌ای از ابهام است. تاکنون تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه انجام نشده است.

او ادامه داد: در صورتی که بازی‌ها به صورت متمرکز باشد به خاطر اجرای عدالت اجازه ورود تماشاگران داده نخواهد شد. در صورتی که وضعیت خوب باشد تیم‌ها سه گزینه پیش‌رو دارند یا این که بازی به صورت رفت و برگشت برگزار شود و یا این که کشورهای را به عنوان میزبان بازی‌های خود انتخاب کنند و یا این که بازی‌های به صورت متمرکز باشد.

روزنامه الاقتصادیه تاکید کرد که عربستان آماده است تا برای میزبانی مرحله حذفی به AFC  اعلام آمادگی کند.

کد خبر 598483 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مرحله حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: تراکتور باید در جام حذفی قهرمان شود

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد، این تیم با قهرمانی در جام حذفی باید عدم دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر را جبران کند. - اخبار ورزشی -

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری تیمش برابر فولاد در اهواز اظهار داشت: بازی سختی بود و من معتقدم که جایگاه فولاد در انتهای جدول نیست و نمی‌دانم چرا آنها با چنین وضعیتی مواجه شده‌اند. هوای شرجی هم کار ما را سخت‌تر کرده بود، ولی خدا را شکر برد مهمی را در اهواز به دست آوردیم.

مطهری: مقابل فولاد به لحاظ تاکتیکی و فیزیکی فوق‌العاده بودیم

 

وی در مورد تأثیر حضور حمید مطهری در تراکتور خاطر نشان کرد: ما در سه بازی اخیر دو برد به دست آوردیم و مقابل استقلال هم در شرایطی به تساوی رسیدیم که می‌توانستیم بازی را ببریم. بعد از رفتن پاکو خمس نظم تیمی ما تا حدودی به هم ریخته بود، ولی با آمدن مطهری شرایط بهتر شده است.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور در واکنش به ناراحتی هواداران این تیم بابت قهرمان نشدن در لیگ برتر یادآور شد: ما دوست داشتیم بهترین نتایج را بگیریم و در لیگ برتر قهرمان شویم، ولی به هر حال در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم و امیدواریم در جام حذفی همه چیز را جبران کنیم. در لیگ هم تلاش خودمان را کردیم، ولی متأسفانه نشد که قهرمان شویم.

جعفری در پایان تصریح کرد: ما در جام حذفی باید قهرمان شویم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا هواداران تراکتور را خوشحال کنیم. این جام برای ما اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • جعفری: تراکتور باید در جام حذفی قهرمان شود
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • آی پدهای اپل رونمایی شدند/تراشه نوین اپل متمرکز بر هوش مصنوعی
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم