Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی روز شنبه در برنامه ویدئوکنفرانس دیدار مدیران برگزیده کشور با رییس‌جمهوری با عنوان «سپاس معلم» تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در میدان، اجازه تعطیلی آموزش را ندادند.
وی افزود: فعالیت معلمان در فضای مجازی از طریق شبکه شاد، وضعیت آموزش کشور در دوران شیوع ویروس کرونا را مستمر نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افتخاراتی که امروز در حوزه آموزش کشور کسب شده، نتیجه عشق، ایثار و هنر معلمان است.
فرحناز قائدامینی تصریح کرد: در حوزه آموزش کشور مشکلاتی وجود داشته که با تلاش معلمان پوشش داده و رفع شده است.
وی یادآور شد: به‌واسطه تلاش، عشق، ایثار و از خود گذشتگی معلمان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا، تمامی دانش‌آموزان استان حداقل به یکی از فرصت‌های آموزش دست یافته‌اند.
قائدامینی اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان پیگیری شده و اجرای آن به‌زودی عملیاتی می‌شود.
وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای تامین مسکن ۱۷۰ هزار فرهنگی در کشور اشاره و تاکید کرد: بُرش استانی این تفاهم‌نامه در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن متقاضیان در شهرکرد سپس بقیه شهرها تا یک‌ماه دیگر اختصاص داده می‌شود.
قائدامینی افزود: در شهرهایی از چهارمحال و بختیاری که برای تامین زمین مناسب مسکن فرهنگیان مشکل وجود دارد، واحدهایی از طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌یابد.
به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ۱۴ هزار و ۶۲۲ نفر نیروی انسانی دارد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۰ نفر معلم هستند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری حسن روحانی وزارت آموزش و پرورش روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری حسن روحانی وزارت آموزش و پرورش روز معلم اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!