Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:05:10 GMT

تجلیل کنفرانسی از معلمین نمونه استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۵۹۹

تجلیل کنفرانسی از معلمین نمونه استان کرمانشاه

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، عصر امروز (یازدهم اردیبهشت) در آیین نمادین سپاس معلم با تبریک روز معلم، گفت : مدیون معلمینی هستیم که در روزگار کرونا پای کار بوده و اجازه ندادند وقفه‌ای در امر تعلیم و تربیت بوجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سخت‌ترین دوران کاری معلم‌ها در دوران کرونا بوده، گفت : معلم‌ها نگذاشتند چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود.

یزدان پناه ادامه داد: معلم‌ها در کرونا عاشقانه و دلسوزانه پای کار بودند و در دوران کرونا حتی بیش از زمان‌های عادی درگیر امر تعلیم و تربیت شده اند و از این حیث شایسته تکریم هستند.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به روال انتخاب معلم‌های نمونه پرداخت و گفت: ۱۰ هزار نفر در فرآیند انتخاب معلم نمونه در استان شرکت کرده بودند که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته ۷۵۰ نفر در مرحله مدرسه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۷۲ نفر به عنوان معلم نمونه استانی و ۹ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه معلمان حق التدریس معلمان مدارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد