Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت : در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا تاکنون ۵۰۰ بیمار تالاسمی و هموفیلی در استان کرمانشاه واکسینه شده اند و کار واکسیناسیون ۳۵۰ بیمار دیالیزی نیز در حال انجام است که تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

او گفت : واکسیناسیون بیماران سرطانی نیز از امروز در دو مرکز شهید فتاحی و کلینیک بوستان آغاز شده و تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به وجود حدود ۳ هزار بیمارمبتلا به «ام اس» در استان اشاره کرد و افزود: کار واکسیناسیون این قشر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود: برای جلوگیری از تجمع بیماران «ام اس» در مراکز درمانی تصمیم گرفته شده که بر اساس گروه سنی و دارویی‌های که مصرف می‌کنند، واکسیناسیون انجام شود.

 روشنی ادامه داد: واکسیناسیون بیماران خاص در مراکز درمانی و تحت نظر متخصص انجام می‌شود وتمام امکنات احیای پزشکی در این مراکز وجود دارد.

او گفت: بیماران ابتدا تب سنجی می‌شوند و بعد از ویزیت پزشک متخصص واکسیناسیون انجام می‌شود و نیم ساعت پس از واکسیناسیون نیز تحت نظر هستند.

 روشنی گفت: ۴ هزار و ۵۰۶ بیمار خاص در استان کرمانشاه در سامانه جامع دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام شده اند.

استان کرمانشاه ۳۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال دارد

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه به واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال اشاره کرد و گفت: در استان کرمانشاه ۳۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال داریم که ۲ هزار نفر از این افراد در شهر کرمانشاه ساکن هستند.

شاه آبادی با بیان اینکه کار واکسیناسیون این افراد از روز سه شنبه گذشته آغاز شده است، افزود: تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از جمعیت بالای ۸۰ سال استان واکسینه شده اند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا استان کرمانشاه بالای ۸۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو

دریافت 23 MB کد خبر 847105 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال