Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز کار و کارگر از کارخانه بهنوش ایران واحد آبعلی یاسوج بازدید کرد.

پروانه نیک‌مرام ضمن تقدیر و تشکر ویژه از کارکنان این مجموعه بیان داشت: نیروی محرکه مجموعه‌ها و کارخانجات کارکنان پر تلاش و پر انگیزه آن هستند که شرکت بهنوش واحد یاسوج طبق اطلاعات کسب شده، به حق و حقوق کارگر اهمیت زیادی قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ کار و نیروی کار در شرایط کرونایی به شدت دشوار است که الحمدلله بهنوش توانسته به جز آن، افرایش تقریبا دو برابری نیرو داشته باشد که خود جای تامل و تشکر دارد.

مدیریت کارخانه بهنوش یاسوج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی بنیاد مستضعفان احترام به قشر کارگر و همچنین توجه جدی به جایگاه و شانیت آن است که در این دو ساله اتفاقات خوبی در حوزه حقوق و مزایا افتاده است که در نوع خود کم نظیر است.

سید سعید هاشمی در مورد پرداخت به موقع حقوق و بیمه اذعان کرد: تا حال موردی در باب دیرکرد پرداخت ها و بیمه‌های تامین اجتماعی نداشتیم و این امر موجب شده که نیروهای کارخانه از شور و انرژی بیشتری برخوردا شوند و با قوت به کار خود ادامه دهند.

به گزارش فارس، نیک‌مرام لوح تقدیری را با هدف یادبود از طرف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به کارکنان کارخانه بهنوش واحد آبعلی یاسوج اهدا کرد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: تقدیر رفاه اجتماعی بویراحمد کارگر خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد