Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:59:11 GMT

نجف اشرف مهیای شب های قدر و سالروز شهادت امام علی (ع)

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۸۱۰

نجف اشرف مهیای شب های قدر و سالروز شهادت امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الصباح، هزاران مسلمان در میان اقدامات شدید امنیتی و بهداشتی که بر اقدامات پیشگیرانه متمرکز خواهد بود، برای بزرگداشت شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام در استان نجف اشرف آماده می شوند.

تولیت آستان قدس علوی تمامی بخش های خود را برای ارائه خدمات به زائران در طول شب های قدر و مراسم سالروز شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) که مصادف با شب بیستم تا بیست و یکم رمضان است، به حالت آماده باش درآوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فائق الشمری» عضو تولیت آستان قدس علوی و مسئول اطلاع رسانی این تولیت به الصباح گفت: بخش امور خدماتی اقدام به آماده سازی اماکن اضافی برای استقبال از زائران کرده است زیرا انتظار می رود زیارت امسال نیز همانند همه سالها میلیونی باشد.

الشمری افزود: بخش امور حفظ نظم نیز در حال پیگیری تردد زائران و سازماندهی ورود آنها به صحن حیدری است تا از وقوع هرگونه ازدحام جلوگیری کند و باعث حفظ فاصله اجتماعی میان آنها شود.

این مقام مسئول در آستان قدس علوی خاطرنشان کرد: مهمانسرای آستان مقدس نیز همانند هرساله اقدام به توزیع وعده های افطاری و سحری بین زائران می کند و از همان آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سفره های خیر، اقدام به تهیه وعده های افطاری و سحری بین زائران کرده است.

وی از اقدامات انجام شده با توجه به شرایط کرونایی هم سخن گفت.

کد خبر 5202307

منبع: مهر

کلیدواژه: شب های قدر امام علی ع نجف اشرف ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق روسیه ایران انتخابات فلسطین عربستان سعودی برجام افغانستان جو بایدن لبنان اوکراین مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)

دریافت 25 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096518

دیگر خبرها

  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)