Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت خلاق با راه‌اندازی یک اپلیکیشن موسیقی، خدمات این حوزه را با ۴ برابر سرعت سامانه‌های مشابه خارجی، به مخاطبان ایرانی عرضه می‌کند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، امیرحسام صمد آقایی مدیرعامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، گفت: در سال‌های گذشته سامانه‌های مختلفی از جمله یک سامانه مشهور در آن سوی مرز‌ها ایجاد شد که مضرات قابل توجهی را به فرهنگ کشور و عرصه موسیقی تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فعال صنایع نرم و خلاق ادامه داد: بر این اساس، این شرکت خلاق پس از بررسی گسترده خصوصیات این حوزه، اپلیکیشن «موزیکچی» را ایجاد کرد. این سامانه خلاق به صورت کامل تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، ضمن تشریح روند فعالیت این شرکت خلاق، گفت: این اپلیکیشن ۴ برابر سرعت اپلیکیشن‌های آنسوی آبی را دارا است و هزینه آن نیز یک نهم هزینه رقبای مشابه خارجی است. همچنین آرشیو بسیار خوب و کاملی از آهنگ‌های ایرانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

صمد آقایی، افزود: امکانات مختلفی در این سامانه ملی عرضه موسیقی، پیش‌بینی شده است، یکی از این امکانات فرمان صوتی هوشمند است. بر اساس این خدمت، کاربر بدون نیاز به تایپ کردن با دستور صوتی می‌تواند مثلاً آهنگ را عوض کند یا میزان صدا را کم و زیاد کند. تلاش کرده‌ایم که از نظر امکانات و کاربری، همه زمینه‌ها فراهم باشد.

وی همچنین بیان کرد: یکی از مسائلی که باید به آن اشاره کرد، نیاز این کسب و کار به معرفی بیشتر به مخاطب ایرانی است. با توجه به هزینه‌های بالای تبلیغات طبیعی است که یک شرکت خلاق که در زمینه فرهنگ و هنر، خدمات ارائه می‌دهد، توان پوشش این هزینه‌ها را نداشته باشد، با توجه به سیاست‌های اعلامی در مورد لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و حمایت از عرضه آثار هنری فاخر ایرانی، طبیعی است که ما انتظار حمایت داشته‌باشم.

مدیر عامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، ضمن توضیح بیشتر در مورد نیازمندی‌ها و چالش‌های این حوزه، گفت: نهاد‌های مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با حمایت از این سامانه، مصرف‌کننده ایرانی را ترغیب کنند که به جای استفاده از نمونه‌های خارجی و غیرمجاز، اپلیکیشن‌های مجاز و قانونمند را جایگزین کنند.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری موسیقی پلتفرم شرکت خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به عدم تمایل آمریکا برای به خطر انداختن و تضعیف امنیت این کشور، گفت که واشنگتن در عوض بر اتحادیه اروپا و ناتو فشار وارد خواهد کرد تا قابلیت‌های دفاعی‌شان را با اوکراین به اشتراک بگذارند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی در یک نشست مجازی از حامیان غربی این کشور تقاضای «دست کم هفت سامانه پدافندی پاتریوت» کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین حامی کی‌یف، چیزی برای بذل و بخشش ندارد!

سالیوان دراین‌باره گفت: در حال حاضر سامانه‌های پاتریوت آمریکا به منظور حفاظت از نیروهای ما، به سراسر جهان از جمله خاورمیانه ارسال می‌شوند.

وی افزود: اگر توان تولید پاتریوت‌های بیشتری داشته باشیم، ارسال خواهیم کرد. با این حال، تعداد زیادی موشک مورد استفاده در این سامانه‌ها را (برای اوکراین) تامین می‌کنیم.

سالیوان در ادامه گفت: در حال حاضر، کاری که قرار است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی و سایر شرکای خود در سراسر جهان همکاری و بر آنها اعمال فشار کنیم تا سامانه‌های پدافندی بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهند.

پنتاگون دیروز در بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار، مهمات پاتریوت بیشتری گنجاند. با این حال، ماه‌ها یا شاید سال‌های طول می‌کشد تا سامانه‌های پدافندی به اوکراین برسد زیرا واشنگتن قصد ندارد تا به ذخایر دفاعی خود متوسل شود. در عوض، در بیانیه کاخ سفید به این موضوع اشاره شده است که «بسته جدید آغاز رویه عقد قرارداد با صنایع دفاعی آمریکاست.»

تولید یک فروند سامانه پاتریوت «ام‌آی‌ام -۱۰۴» در شرکت اسلحه‌سازی «ریتیون» آمریکا بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد. آمریکا در طول این سال‌ها، بیش از یک هزار و ۱۰۰ موشک‌انداز پاتریوت تولید کرده است و براساس برآوردها صدها سامانه فعال و غیرفعال و دپوشده در اختیار دارد. اما تنها یک «واحد» سامانه پاتریوت به اوکراین ارسال کرده است. آلمان و هلند نیز دو سامانه در اختیار این کشور قرار داده‌اند.

کد خبر 6089636

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا