Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:02:30 GMT

اولین رندرهای منتشر شده از خودروی Ram 1000 Rebel

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۱۶۴

اولین رندرهای منتشر شده از خودروی Ram 1000 Rebel

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، وانت‌های شرکت RAM در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند اما به دلیل وجود رقبای بسیار قدرتمند برای این شرکت در آمریکا، شرکت RAM از سایر شرکت‌های ساخت وانت در این کشور عقب مانده است و کمتر شاهد عرضه خودروهای جدید از سوی این شرکت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی چند تصویر از خودرو جدید شرکت RAM در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت یک وانت جدید با نام Ram 1000 Rebel است. در تصاویر منتشر شده مشخص است که خودرو جدید شرکت RAM دارای اندازه قابل قبولی است.

اگر بخواهیم در بخش ابعاد درباره این خودرو حرف بزنیم باید بگوییم که این خودرو کمی کوچکتر از خودرو هیوندای سانتا کروز است و خریداران از نظر فضا اصلا نباید نگرانی خاصی داشته باشند. گفتنی است که این خودرو با فورد ماوریک نیز توانایی رقابت خواهد داشت.

مشخصات ظاهری خودرو Ram 1000 Rebel 

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این خودرو منتشر نشده است و مشخص نیست که شرکت رام چه زمانی قصد معرفی رسمی آن را دارد اما می‌توان روی این خودرو به عنوان یک اتومبیل باری کوچک حساب باز کرد. اگر بخواهیم درباره ظاهره وانت Ram 1000 Rebel حرف بزنیم باید به وجود چراغ‌های کشیده بسیار جذاب، پرژکتورهای فوق العاده قدرتمند و جلو پنجره‌ای جذاب که توسط شرکت RAM ساخته شده است اشاره کرد.

وانت شرکت RAM به صورت چهار درب ساخته شده و شرکت رام در این خودرو از رینگ‌های اسپورت استفاده کرده است. با این حال تصاویر منتشر شده از این خودرو فعلا در حد رندر است و برای مشاهده تصاویر واقعی این خودرو باید تا سال آینده میلادی منتشر ماند.

بیشتر بخوانید

مشخصات کلی ابرخودروی حماسی Mercedes-AMG One + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت RAM خودرو لوکس شرکت رام منتشر شده شرکت RAM

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس

آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلالی هاست.

طرفداری | آتیلا حجازی پست جدیدی را منتشر کرد.

با تصمیم فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال دچار تغییر شد و آتیلا حجازی از این به بعد سرپرست آبی پوشان تهرانی خواهد بود. آتیلا حجازی حالا در همین راستا پستی را منتشر کرده است:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد