Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:30:16 GMT

کاراته کای ایلامی به فینال مسابقات کشور پرتغال راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۳۱۴

کاراته کای ایلامی به فینال مسابقات کشور پرتغال راه یافت

مهرداد جنگلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پورشیب در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم مقابل حریفانی از رومانی اکراین و فرانسه قرار گرفت و در فینال نیز با حریفی از ژاپن روبرو خواهد شد.

وی افزود: چندی پیش نیز ( اسفند سال گذشته) ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته سال ۲۰۲۱ با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگلی یادآور شد: سال گذشته این مسابقات با حضور ۵۸۴ کاراته‌کا از ۷۲ کشور به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد.

سرپرست هیات کاراته ایلام اظهار داشت: در این مسابقات نمایندگان کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز دست یافتند.

جنگلی ادامه داد: آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتقال با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها ایلام وزارت ورزش و جوانان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت ورزش و جوانان کاراته ایلام وزارت ورزش و جوانان کاراته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور