Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است دوستان در باشگاه پرسپولیس به جای تمرکز روی تیم خود دنبال مسائل دیگری نباشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل سایت باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی درباره صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خیلی لازم نیست توضیح بدهم گروه استقلال چقدر سخت بود، به طوری که در روز آخر سه تیم 8 امتیازی بودند و شانس صعود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرطه عراق با وجود اینکه شانس صعود نداشت، اما به مانند بازی با الدحیل قطر با انگیزه ظاهر شد.بازیکنان استقلال با همه وجودشان در این رقابت‌ها تلاش کردند و نشان دادند صعود از این گروه حق‌شان بوده است.

وی افزود: شادی بازیکنان صرفا به دلیل صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نبود، بلکه برای عبور از یک گروه سخت و دشوار و شادی هواداران بود. آنها می‌دانستند هواداران چه درخواستی از آنها دارند و با وجود خستگی مفرط بازی‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نکته‌ مهم در تیم استقلال در شهر جده عربستان، نظم مثال زدنی، اتحاد و همدلی بازیکنان بود که این مسئله حاصل تلاش کادر فنی و در راس آن فرهاد مجیدی بود. سرمربی استقلال به دور از هر گونه حواشی به همراه همکارانش فضایی ایجاد کرد که مدت‌ها بود ندیده بودیم. امیدوارم آرامش و تجربه او بتواند استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

عبداللهی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به زمان دربی و درخواست برای تعداد بازی‌های برابر استقلال با این تیم پیش از دربی گفت: در این مدت که دوستان در باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌های مختلفی انجام می‌دادند، برای آرامش تیم هیچ واکنشی نشان ندادیم و پاسخی ندادیم.‌ توقع داریم به جای اینکه دنبال مسائل دیگری باشند، روی تیم خود تمرکز کنند. اگر ما صحبتی انجام نمی‌دهیم و حرفی نمی‌‌زنیم معنایش این نیست که چیزی برای گفتن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: کاری نداریم بسیاری از تیم‌ها در سال‌های گذشته در قبال انواع و اقسام حمایت‌ها از یک تیم خاص چه صحبت‌هایی مطرح کردند. انتظار داریم حداقل دوستان در باشگاه پرسپولیس دنبال فضاسازی برای سود بردن به نفع خود نباشند. 

استقلال به الهلال رسید، تراکتور حریف النصر شد/ پرسپولیس در دربی نیابتی!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف