Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله عبداللهی درباره صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خیلی لازم نیست توضیح بدهم گروه استقلال چقدر سخت بود، به طوری که در روز آخر سه تیم ۸ امتیازی بودند و شانس صعود داشتند. الشرطه عراق با وجود اینکه شانس صعود نداشت، اما به مانند بازی با الدحیل قطر با انگیزه ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال با همه وجودشان در این رقابت‌ها تلاش کردند و نشان دادند صعود از این گروه حق‌شان بوده است.

وی افزود: شادی بازیکنان صرفا به دلیل صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نبود، بلکه برای عبور از یک گروه سخت و دشوار و شادی هواداران بود. آنها می‌دانستند هواداران چه درخواستی از آنها دارند و با وجود خستگی مفرط بازی‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نکته‌ مهم در تیم استقلال در شهر جده عربستان، نظم مثال زدنی، اتحاد و همدلی بازیکنان بود که این مسئله حاصل تلاش کادر فنی و در راس آن فرهاد مجیدی بود. سرمربی استقلال به دور از هر گونه حواشی به همراه همکارانش فضایی ایجاد کرد که مدت‌ها بود ندیده بودیم. امیدوارم آرامش و تجربه او بتواند استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساند. 

عبداللهی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به زمان دربی و درخواست برای تعداد بازی‌های برابر استقلال با این تیم پیش از دربی  در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: در این مدت که دوستان در باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌های مختلفی انجام می‌دادند، برای آرامش تیم هیچ واکنشی نشان ندادیم و پاسخی ندادیم.‌ توقع داریم به جای اینکه دنبال مسائل دیگری باشند، روی تیم خود تمرکز کنند. اگر ما صحبتی انجام نمی‌دهیم و حرفی نمی‌‌زنیم معنایش این نیست که چیزی برای گفتن نداریم. کاری نداریم بسیاری از تیم‌ها در سال‌های گذشته در قبال انواع و اقسام حمایت‌ها از یک تیم خاص چه صحبت‌هایی مطرح کردند. انتظار داریم حداقل دوستان در باشگاه پرسپولیس دنبال فضاسازی برای سود بردن به نفع خود نباشند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد