Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@10:12:51 GMT

منع تردد امشب اجرا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۵۰۰

طرح منع تردد شبانه در شب های قدر لغو شد.

خبرگزاری میزان - طبق مصوبه ستاد کرونا در شب‎های قدر طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو شده و رانندگان در صورت تردد از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد جریمه نمی‎شوند.

گفتنی است در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: در خصوص مراسم احیاء شب‌های قدر و نماز روز عید فطر، در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطرصرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می‌نماید.
همچنین درشهر‌های با وضعیت زرد وآبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام شود.   مدت زمان برگزاری مراسم شب‌های قدرحداکثر٢ ساعت بوده ولازم است دستگاه‌های مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظورتسهیل دربرگزاری مراسم شب‌های قدرطرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاًدر شب‌های قدراجرایی نمی شود. بیشتر بخوانید: تداوم طرح «برخورد با پلاک‌های مخدوش» در پایتخت

انتهای پیام/

 

برچسب ها: منع تردد شب های د

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منع تردد شب های د منع تردد تردد شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»