Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمنه شب کوکا شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این پسر ۱۲ ساله در حوالی محله عباس آب شهرری و روستای جاده نظامی از پشت موتور پدرش به داخل کانال آب تصفیه خانه ری به ورامین سقوط و براثر خفگی و ایست قلبی فوت کرد.

وی با بیان اینکه مناطق روستایی و سکونتگاهی اطراف کانال انتقال آب ری - ورامین تا بخشی از خارج مناطق مسکونی فنس کشی شده است، افزود: این حادثه در خارج از محدوده مسکونی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب کوکا یادآور شد: شایعاتی مبنی بر کما رفتن و مرگ مغزی این پسر ۱۲ ساله پس از خروج از کانال آب صحت ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه پاکستانی های بخش مرکزی ری در ۲ محل اراضی امامزاده ابوالحسن(ع) و اراضی علایین و روستای علیمون سکونت دارند، خاطر نشان کرد: خانواده این پسر ۱۲ ساله در اراضی روستای علیمون ساکن هستند و کارشان نیز کشاورزی است.

به گزارش ایرنا، کانال انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران از شهرری به ورامین سال ۱۳۵۴ طراحی و از سال ۱۳۶۰ با سرپوشیده سازی در مناطق مسکونی به بهره برداری رسیده است ولی گذشت زمان و افزایش جمعیت در روستاها اطراف این کانال باعث شده امروز بخش هایی از آن که در مجاورت مناطق مسکونی بدون حفاظ باقی بماند و جان اهالی و به ویژه کودکان را به خطر بیاندازد.

سال گذشته پس از بروز ۲ حادثه متفاوت و فوت ۲ کودک مسئولان شهرستان ری بخش های مختلفی از حریم این کانال را به خصوص در مناطق مسکونی حفاظ کشی کردند ولی استفاده غیرمجاز از جاده اختصاصی لایروبی کانال هر از چند گاهی موجب اتفاقات تلخ در منطقه می شود.

برچسب‌ها شهرستان ری اتباع خارجی حوادث غیرطبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اتباع خارجی حوادث غیرطبیعی شهرستان ری اتباع خارجی حوادث غیرطبیعی اخبار کنکور مناطق مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم

مدتی است باران بهاری در مناطق مختلف کشورمان شروع به باریدن کرده است بطوریکه مناطق گرمسیر و خشک نیز میزبان بارش رحمت الهی شدند. این بارش ها موجب گشت تا رودخانه ها و آبشارهای فصلی جان دوباره بگیرند.

 خروش دوباره آبشار فصلی در روستای علی آباد جنگل از توابع شهرستان بهاباد استان یزد سوژه شهروند خبرنگار ما شد و فیلمی به اشتراک گذاشت که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - یزد

بیشتر بخوانید:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم