Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصرامروز اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن حضور در محل ستاد اجرایی فرمان امام، با محمد مخبر ریاست ستاد اجرایی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که بنا به درخواست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام درحوزه‌های مختلف و دستاورد‌های این مجموعه در بخش مقابله با کرونا و به ثمرنشستن تلاش دانشمندان دارویی، اشتغالزایی در مناطق محروم کشور، خدمات امدادی و اضطراری در مواقع بحران مانند سیل و زلزله، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با به کارگیری توان گروه‌های جهادی و انقلابی، جنبش احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، اقدامات زیربنایی در مناطق کم‌برخوردار، اقدامات درمانی درحوزه ناباروری و کاشت حلزون، اقدامات گسترده برای تأمین امنیت زنجیره غذایی در حوزه دام و کشاورزی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به آنان ارائه شد.

درادامه، دانشجویان در فضایی صمیمی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند وبه بعضی نکات از جمله بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام با دانشگاه‌ها و بدنه دانشجویی، لزوم آگاهی بیشتر مردم از اقدامات بزرگ و خیره کننده ستاد در سراسر کشور، الگوسازی از شیوه مدیریت جهادی و غیرجناحی در ستاد برای رفع مشکلات کشور، لزوم به کارگیری نیرو‌های انقلابی و تازه نفس در نهاد‌های انقلابی ودیدار بیشتر رئیس ستاد با جوانان و گفتگوی رودررو با آنان تأکید کردند.

در پایان این دیدار، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی به نمایندگی از اعضای این تشکل دانشجویی، با اهدای لوحی از اقدامات گسترده ستاد اجرایی به ویژه درخصوص مقابله با کووید ۱۹ و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی ازمناطق کم‌برخوردار، اعتماد و حمایت از جوانان نخبه و موسسات دانش‌بنیان و عمل به اقتصاد مقاومتی، ورود به موقع برای رفع بحران‌های ناشی از تحریم‌ها و سومدیریت‌ها در کشور و احساس تکلیف دربرابر مشکلات مردم تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مخبر ستاد اجرایی فرمان امام کووبرکت ستاد اجرایی فرمان امام جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر