Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان( میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)) این تعداد سبد کالا در قالب کمک‌های مؤمنانه بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان توزیع می‌شود که ارزش هر سبد کالا بطور میانگین چهار میلیون ریال بوده که شامل اقلام معیشتی مورد نیاز خانوارها از جمله برنج و روغن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش «ایران همدل، اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان امسال بیان کرد: در قالب این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک تاکنون تعداد ۲۰ هزار سبد کالا نیز میان نیازمندان توزیع شده افزود: پارسال نیز در همین ایام ماه مبارک مجموعاً ۷۵۰ هزار پرس غذای گرم و حدود ۲۵ هزار سبد کالا میان مددجویان توزیع شد.

او بیان کرد: مردم مومن و خیّر سطح کشور می‌توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۴۸۸۷۷ و همچنین شماره صندوق امداد ولایت نزد بانک ملی ایران ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۳۴۸۶ با شناسه حساب ۸۸۰۳۵۶۱۳۶ ارسال کنند.

عبادی خاطر نشان کرد:با مشارکت خیّران و مردم نیکوکارنیازمندی در سیستان و بلوچستان نخواهد بود که غذای گرم بر سر سفره او نرسیده باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی ماه مبارک سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان