Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر برد، به تیم برنده ۵۰ هزار دلار و بابت هر مساوی ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کند. صعود از دور گروهی هم پاداش صد هزاردلاری خواهد داشت. این ارقام فارغ از کمک‌هزینه سفر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بالا رفتن عجیب قیمت دلار در ایران، ضربه زیادی به باشگاه‌ها زده و باعث شده بازیکنان پرتعدادی، به تیم‌های عربی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در معدود مواردی، این موضوع به نفع باشگاه‌هاست؛ زمانی که آنها در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرند و پاداش‌های بین‌المللی به حساب‌شان واریز شود. البته انتقال همین پول‌ها، همیشه با مشکل مواجه بوده و گاهی ماه‌ها و حتی سال‌ها رسیدن آن به دست باشگاه طول می‌کشد.

حضور چهار نماینده ایران در این فصل لیگ قهرمانان و صعود سه تای آنها می‌تواند به مشکلات مالی این تیم‌ها هم کمک کند.

پرسپولیس ۸ میلیارد تومان: پرسپولیس پنج بازی از شش بازی دور گروهی را با برد پشت سر گذاشت و براساس‌این، پاداشی ۲۵۰ هزار دلاری منتظر آنها خواهد بود. به این رقم، صد هزار دلار پاداش حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی هم اضافه می‌شود. ۳۵۰ هزار دلار که در ماه‌های آتی، می‌تواند به این تیم کمک کند. با قیمت فعلی دلار در بازار ایران، پرسپولیس بابت همین مرحله گروهی بیشتر از هشت میلیارد تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

استقلال ۶ میلیارد تومان: بردن الشرطه در دو بازی رفت و برگشت، در کنار پیروزی بازی اول مقابل الاهلی سه برد استقلال در دور گروهی بودند. بردهایی که مجموعا ۱۵۰ هزار دلار برای باشگاه سود مالی داشته‌اند. استقلال یک بازی را به الدحیل باخت و دو بازی، با الاهلی و همین الدحیل مساوی کرد. بابت دو مساوی هم ۲۰ هزار دلار، به استقلال پاداش داده می‌شود. آنها مجموعا ۱۷۰ هزار دلار بابت نتایجشان در دور گروهی و صد هزار دلار بابت صعود پاداش می‌گیرند؛ در واقع ۲۷۰ هزار دلار که کمی بیشتر از شش میلیارد تومان وارد حساب‌های باشگاه می‌کند.

تراکتور ۵.۵ میلیارد تومان: صعود تراکتور در همه زمینه‌ها، معادلات آنها را تغییر داد. تراکتوری‌ها حالا صد هزار دلار بابت صعود پاداش می‌گیرند و شانس بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را هم دارند. تراکتور در دور گروهی، دو برد و چهار مساوی به دست آورد. بابت دو برد مقابل نیروی هوایی عراق و الشارجه امارات صد هزار دلار پاداش به این تیم داده می‌شود و چهار مساوی آنها هم، ۴۰ هزار دلار پاداش دارد. مجموعا، ۲۴۰ هزار دلار پاداش تراکتوری‌ها از لیگ قهرمانان تا اینجای کار است. آنها هم ۵.۵ میلیارد تومان از AFC دریافت خواهند کرد.

فولاد ۱.۵ میلیارد تومان:  فولاد در مرحله گروهی یک برد و دو مساوی به دست آورد.  آنها فقط در بازی رفت الوحدات را شکست دادند و ۵۰ هزار دلار بابت آن پیروزی پاداش می‌گیرند. دو مساوی با النصر و السد که هر دو دور رفت بودند هم ۲۰ هزار دلار دیگر به پاداش‌های‌شان اضافه می‌کند و در مجموع ۱.۵ میلیارد تومان دریافت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ۵ میلیارد تومان هزار دلار پاداش هزار دلار بابت لیگ قهرمانان صد هزار دلار دور گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است ما نمی‌توانیم بابت شکست در ضربات پنالتی کادر فنی و بازیکنان را سرزنش کنیم. درست است پرسپولیس چهار بار از حریفش پیش افتاد و این موضوع باید توسط کادر فنی بررسی شود، که چرا چهار بار برد را با تساوی عوض کردند. در ضربات پنالتی هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. آلومینیوم از شروع بازی و حتی زمانی که 2 بر صفر عقب بود، روحیه‌اش را از دست نداد و بازیکنان این تیم با انگیزه‌ای بالا توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:
همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

وی ادامه داد: همانطور که گفتم علی‌رغم اینکه آلومینیوم سرشار از انگیزه بود، بازیکنان پرسپولیس خیلی برای این بازی تمرکز و انگیزه نداشتند و فکر می‌کنم بیشتر حواس‌شان به بازی با سپاهان بود. اشتباه بزرگ بازی روز جمعه برای پرسپولیس این بود که بعد از اینکه با دو گل پیش افتادند، کادر فنی تصمیم به تغییرات گرفت و با خروج بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی، ضرب تهاجمی تیم گرفته شد و آلومینیوم هم با خیال راحت‌تری به دروازه پرسپولیس حمله می‌کرد. در حالی که بیرانوند غایب بود نباید کار به ضربات پنالتی می‌کشید و به هر شکلی که می‌شد می‌بایست برتری را حفظ می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اوسمار در نیمه دوم پس از اینکه تیمش با دو گل پیش افتاد شاید بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود و پیروزی برابر آلومینیوم را قطعی می‌دانست، تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم راضی از نتیجه بود به همین دلیل به اشتباه با عقب کشیدن، تصمیم به دفاع گرفت. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده است و ما در خیلی از بازی‌ها شاهد بودیم که پرسپولیس عقب بازی کرده، اما نتیجه را از دست داده است. تعویض‌های تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر تهاجمی تیم، عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیوم این فرصت را داد تا به بازی برگردد و در نهایت هم پیروز شد.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس می‌تواند کنار رفتن از جام حذفی را جبران کند و در لیگ روند خوبش را ادامه دهد و قهرمان شود؟»، گفت: من معتقدم شکست مقابل آلومینیوم در زمان خوبی رخ داد. حالا پرسپولیس می‌تواند با تمرکز کامل به شش بازی پایانی‌اش در لیگ فکر کند. پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست دهد مسیرش هموار می‌شود و قدم بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برمی‌دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228870 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد